فوکوس دوربین‌های FBI بر روی مسجدی در لس‌آنجلس

کارت جانبازی شهید "موسوی" در دادگاه آمریکایی کارت انتحاری ترجمه شد/ داستان خوش‌خدمتی یک ضد انقلاب + فیلم

"سید محمود موسوی" شهروند ایرانی تباری که سالها در شهر "لس آنجلس" زندگی می‌کرد، به دلیل ایرانی و مسلمان بودن مورد ظن پلیس آمریکا قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، این گزارش داستان مردی است که دوربین‌های FBI روی او فوکوس می‌کند و روند زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. "سید محمود موسوی" شهروند ایرانی تباری که سالها در این شهر زندگی کرد به دلیل ایرانی و مسلمان بودن مورد ظن پلیس آمریکا قرار می‌گیرد.

وی سرانجام به دلیل اتهاماتی چون انجام فرایض دینی و برگزاری سوگواری‌های مذهبی که چندان به مذاق آمریکایی‌ها خوش نیامده با حمله 20 مامور FBI به منزلش دستگیر می‌شود.

"محسن سازگارا" عامل وابسته به سیا و از عوامل ضدایرانی فتنه 88 در واشنگتن، با خوش‌خدمتی تمام اقدام به ترجمه نادرست گواهینامه، مدرک تحصیلی، کارت ایثارگری و مدارک موسوی می‌کند و در ادامه محاکمه‌ای صورت می‌گیرد که در آن موسوی حق دفاع نمی‌یابد و "محسن سازگارا" با حضور به عنوان شاهد در کنار دادستان، از کارت گواهینامه به عنوان کارت پرسنلی نیروهای مسلح یاد می‌کند.

این جانباز دفاع مقدس به سه سال حبس محکوم می‌شود و شرایط بد زندان "ایندیانا" وی را به بیماری ناشناخته‌ای مبتلا می‌کند و در پایان بر اثر شدت جراحات ناشی از حکم بی‌دادگاه آمریکا که در اصل "سازگارا" دادستان آن بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.