چاووشی:

مبنای قضاوت مردم از حکومت، عملکرد مسئولان است/ اسید پاشان یا اختلال روانی دارند و یا برنامه‌های دشمن را اجرا می‌کنند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت:مبنای قضاوت مردم از حکومت بر عملکرد ما (مسئولان) استوار است و این اعتقاد و رضایت مردم است که ضامن بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید شهاب الدین چاووشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در جلسه‌ شورای اداری شهرستان ملارد که در محل فرمانداری این منطقه و با حضور جمعی از مسئولین منطقه‌ای و استانی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفتارهای یکایک ما مسئولین را به نام جمهوری اسلامی ایران می نویسند و این را نباید به سرعت به راس نظام سوق داد زیرا همگی واقف به زهد و تقوی، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و رئیس جمهور هستند ولی ارتباط روزمره مردم با مسئولین با امسال من و شما است و باید به گونه‌ای رفتار و تدبیر نمود که رضایت مندی مردم به نحو هر چه مطلوب‌تری تامین شود زیرا نظامی که اقتدار خود را در افکار عمومی از دست دهد در جهان نیز فاقد اقتدار خواهد بود.
 
وی در ادامه افزود: مبنای قضاوت مردم بر عملکرد مسئولان استوار است و به تعبیر آیت‌الله جوادی آملی ظاهر مردم نشان دهنده باطن حاکمیت است و نظام مقدس اسلامی ما نیز با اعتماد و رضایت مردم شکل گرفته و همین دو مؤلفه اساسی ضامن بقاء این کشور محسوب می‌شود.
 
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد:  جولان دهی شبکه‌های ماهواره‌ای و بخشی از دین گریزی و دین‌ستیزی در برخی از افراد جامعه به دلیل برخی نارسایی ها در عملکرد ما مسئولین است.
 
چاووشی در ادامه تصریح کرد: حکومت بر مردم موکول به رضایت و خواست و اراده مردم است و اگر خدای ناخواسته افکار عمومی جامعه از نظام اسلامی دل بکنند در آن روز از نظام اسلامی جز نام چیزی باقی نمی‌ماند.
 
وی در ادامه در خصوص اسید پاشی‌های اخیر عنوان کرد: از نظر بنده عاملان اسید پاشی یا دچار اختلال روانی هستند و یا وابسته به بیگانگانند و اهداف و برنامه‌ آنان را پیاده می‌سازند زیرا مسائل این چنینی هیچگونه همخوانی و سازگاری با اسلام و مسلمانی ندارد و به فضل الهی با پیگیری نیروهای امنیتی و انتظامی مسببان این رخدادهای تلخ شناسایی و محکوم خواهند شد.

*در انتصاب روسای ادارات ملارد با فرمانداری تعامل شود

داوود کرمی فرماندار شهرستان ملارد در ادامه این مراسم اظهار داشت: حفظ شأن نماینده ارشد دولت در سطح شهرستان ضروری است و مدیران کل در انتصاب روسای ادارات تعامل لازم را با فرمانداری لحاظ نمایند و مجموعه فرمانداری در خصوص حفظ جایگاه نهاد مورد اشاره دغدغه‌ایی جدی دارد.
 
وی در ادامه با حضور مسئولین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی ملارد(سلطانی) و ریاست کمیته امداد شهرستان مذکور را با معرفی زند باف به عنوان مدیریت جدید مجموعه مورد اشاره اعلام نمود.
 
گفتنی است در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی و جعفر محسن‌زاده به ترتیب ائمه جمعه ملارد و صفا دشت به تشریح ریشه های مکتب عاشورایی و اهمیت و جایگاه والای این واقعه عظیم پرداختند و سپس نسبت به رفع و دفع نارسایی‌ها و مشکلات موجود در سطح شهرستان ملارد تاکید نمودند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار