"ماه‌چهره خلیلی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عاشورا اتفاقی متفاوت در تاریخ بشریت است

بازیگر "مختارنامه" گفت: دور ماندن از ایران مرا سالها از شرکت در مراسم عزاداری امام حسین (ع) محروم کرد.

"ماه‌چهره خلیلی" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  گفت: عاشورا اتفاقی متفاوت در تاریخ بشریت است. این واقعه به اندازه‌ای وسیع و عمیق است که من نمی‌توانم در موردش صحبت کنم.

وی افزود: بیشتر خاطراتی که افراد از محرم و عاشورا دارند مربوط به دوران کودکی‌شان است و من در آن دوران در خارج از ایران زندگی می‌کردم؛ دور ماندن از ایران من را سالها از شرکت در مراسم عزاداری امام حسین (ع) محروم کرد.

بازیگر نقش "جاریه" در سریال "مختارنامه" اظهار داشت: "مختارنامه" از جمله سریال‌هایی است که به نوعی به اتفاقات واقعه عاشورا پرداخته است. این سریال پروژه‌ای سنگین و طاقت‌فرسا بود که البته پس از دیدن استقبال خوب مخاطبان از آن، تمام این خستگی‌ها از بین رفت.

وی  ادامه داد: جاریه شخصی کاملا مجهول و پیچیده بود که به گفته مختار در رگش خون عرب‌های جاهل جاری بود. جاریه آرمان‌ها و اهدافی متفاوت با مختار داشت و تنها آرزویش رسیدن به قدرت و ریاست بود به همین دلیل به کیان جواب رد داد و همسر عمر سعد شد، بین عمر سعد و جاریه نوعی عشق و نفرت وجود داشت که سبب شد جاریه هیچ‌گاه طعم خوشبختی را نچشد.
 
بازیگر سریال "کلاه پهلوی" عنوان کرد: در سریال "مختارنامه" بازیگران صاحب نامی وجود داشتند که کار تک تک بازیگران مقابلشان را سخت می‌کرد و یکی از دلایل موفقیت این سریال هم همین موضوع بود.

خلیلی خاطرنشان کرد: سریال "مختارنامه" مربوط به 10 سال پیش است که این عدد جالبی برای سریال‌سازی فاخر در ایران نیست. امیدوارم از این قبیل سریال‌های با کیفیت بیشتر ساخته شود.

گفتنی است ماه چهره خلیلی نقش "جاریه" خواهر مختار و همسر عمر سعد را در سریال "مختارنامه" ایفا کرده است.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار