در حاشیه مراسم بیستمین سالگرد سازمان تعزیرات؛

واکنش وزیر دادگستری به روایت رسانه‌های غربی به موضوع اسید پاشی/ آموزش حرفه به 15هزار زندانی

وزیر دادگستری گفت:‌ به 15هزار زندانی حرفه‌ای در جهت کسب و کار آموزش داده شده است.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین پور محمدی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم سالگرد تعزیرات گفت:‌این دولت با تمام توان با هر گونه فساد مقابله می‌کند ودولت از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد و به صورت جدی با موضوع اسید پاشی برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه افزود:‌دولت نه تنها به پرونده‌های فساد که در دولت‌های قبلی بوده بلکه به پرونده‌های روز در خصوص فساد رسیدگی خواهد کرد.

پور محمدی عنوان  کرد:‌ پرونده‌های قصاص ازجهات مختلف مورد حمایت قرار می‌گیرد،در ضمن برخی پرونده‌ها هم وجود دارد که جریان رسیدگی آن‌ها زمان بر است.

وزیر دادگستری در ادامه به بحث این روزهای رسانه ها اشاره کرد و اظهار داشت:‌برخی از رسانه های غربی موضوع اسید پاشی را به موضوع امر به معروف و نهی از منکر ارتباط داده‌اند که این پیش داوری است و تحلیل ها تا زمانی که اصل قضیه روشن نشود نارو است.

وی افزود: به حقوق افراد تجاوز شده و باید هرچه سریع‌تر عاملان جنایت شناسایی شوند و پس از شناسایی کار قضایی شروع شود و امیدواریم شناسایی عاملان اسید پاشی به رسیدگی پرونده و اجرای حکم سرعت ویژه‌‌ای ببخشند.
 
وی ادامه داد:‌جمعیت زندان ها زیاد است وبهتر است که این جمعیت کاهش و نحوه نگه داری از زندان‌ها بازسازی شود چرا که عوارض بالایی دارد.

محمدی پور بیان کرد:‌ دولت برای شکل گیری اردوگاه‌ها بودجه اختصاص داده است و در همین راستا اقدامات خوبی برای زندان‌ها انجام شده که می‌توان به آموزش و یاد دادن 15هزار زندانی به یک حرفه و کمک‌های مالی اشاره کرد که این اقدام اثر بخشی خوبی داشتند چرا که از این 15هزار زندانی پس از آزادی فقط 2درصد شان  مجددا به زندان‌ برگشتند و تخلف کردند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دولت قول جدی داده است که مشکلات زندان‌ را شناسایی و حل کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: واکنش ، وزیر ، روایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار