سالک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جنتی برای پاسخ به سوال نمایندگان در کمیسیون فرهنگی حضور یافت

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

"احمد سالک" عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

نماینده اصفهان تصریح کرد: اسامی خارجی که بر روی تابلوها، سالن‌ها و ... گذاشته شده است یکی از سوالات نمایندگان بود که با توجه به وجود قانون برای جلوگیری از این امر، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از متولیان اجرای این قانون است.

وی در ادامه افزود: جنتی در پاسخ به این سوال توضیح داد که تاکنون تعدادی از افراد خاطی را به پلیس معرفی کرده است که نماینده پرسشگر قانع شد اما به دلیل ملی بودن این پرسش در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: سوال دوم نمایندگان در ارتباط با تقویت مراکز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان خراسان شمالی بود که مقام معظم رهبری بعد از حضور در این استان آن را مصوب کرده بودند و اعضای کمیسیون از پرسش دو سوال دیگر انصراف دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار