رسایی در تذکر شفاهی:

قوه قضائیه درباره پرونده آن "آقازاده" حکم قاطعانه صادر کند/ نوع تعامل دولت و مجلس سازنده نیست

نماینده مردم تهران گفت: بنده از مواضع قاطعانه و شفاف رئیس قوه قضاییه در برابر شیطنت‌های داخلی و دسیسه‌های دشمنان خارجی تشکر می‌کنم امید است که این قوه حکم قاطعانه‌ای برای پرونده مربوط به آقازاده صادر کرده و اعتماد خود را نزد مردم حفظ کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ حمید رسایی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (چهارشنبه ۷ آبان) مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: وقتی شما می‌گویید که استیضاح فرجی‌دانا به خاطر فساد بورسیه‌ها بوده است و بعد ۳۶ مورد از ۳۷ هزار مورد باطل اعلام می‌شود و با آبروی آن ۳۷۰۰ نفر بازی می‌شود و برخلاف ادعای شما در مجلس اعلام نمی‌کنید که کدام نماینده موافق استیضاح فرجی دانا در پشت بورسیه‌ها بوده است.  
 
رسایی تصریح کرد: وقتی مشاور شما شب گذشته به مجلس می‌گوید باج‌خواه و می‌نویسد که اگر فردا مجلس به نیلی احمدآبادی رای ندهد، مستقل نیست و بعد شما می‌آیید در مجلس و می‌گویید که راه دولت در برخورد با مجلس ادب، اخلاق و قانون است، این تعامل سازنده نیست، بلکه این تعامل زننده است و اعتدال نیست، بلکه افراطی‌گری است.  
 
نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خطاب به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: بنده از مواضع قاطعانه و شفاف شما در برابر شیطنت‌های داخلی و دسیسه‌های دشمنان خارجی تشکر می‌کنم.  
 
وی در ادامه افزود: می‌دانیم که دستگاه قضا در حال برگزاری یکی از مهم‌ترین دادگاه‌های جمهوری اسلامی ایران است که محک عدالت قوه قضائیه را نشان می‌دهد و دادستان کل کشور به همراه معاون اول قوه قضائیه چندین بار تاکنون اعلام کرده که قوه قضائیه در ارتباط با این دادگاه مهم در فشار است.  
 
رسایی تصریح کرد: ظاهرا در روزهای اخیر این فشار علاوه بر برخی چهره‌های خاص از برخی دستگاه‌های دولتی هم آغاز شده تا کیفرخواست مستند و مستدل و قطعی دستگاه قضا را زیر سوال ببرد و خنثی کند و متاسفانه وزارتخانه‌ای که مسئول مبارزه با فساد است مدافع فساد شده است.  
 
نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیان داشت: ۱۱۰ نماینده مجلس درخواست کرده‌اند که دادگاه این آقازاده علنی شود و کیفرخواست، دفاعیات این دادگاه به صورت علنی پخش شود تا این فشار‌ها خنثی شود و ما این موضوع را رصد می‌کنیم و امیدواریم که دستگاه قضایی همانطور که بار‌ها اعلام کرده تحت تاثیر این فشار‌ها قرار نمی‌گیرد و برای امیر منصور آریا و پرونده ۳۰۰۰ میلیاردی حکمی را صادر کرد که مردم اعتماد به دستگاه قضا کرده‌اند، حکم قاطعانه‌ای برای پرونده مربوط به این آقازاده را هم صادر کرده و اعتماد خود را نزد مردم حفظ کنند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، ری ، شمیرانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار