مدیر درمان تأمین اجتماعی قم گفت: در 6 ماه اول سال جاری بیش از 2 میلیون و 680 بیمه شده به مراکز درمانی طرف قرار داد تأمین اجتماعی قم مراجعه کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دکتر داود علیمحمدی با بیان این خبر، اظهار داشت: در 6 ماه اول سال 93 بیش از 528 میلیارد ریال برای درمان بیمه شدگان مراجعه کننده به مراکز طرف قرار داد مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم هزینه شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 55 درصد رشد داشته است.

وی گفت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم در بخش خدمات ویژه و خاص به بیماران خاص، ام اس، شیمی درمانی، رادیوتراپی، دیالیز، پیوند کلیه، کبد، آی سی یو و ان آی سی یو تحت پوشش، در 6 ماه اول سال جاری بیش از 12 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم افزود: پوشش خدمات به بیماران صعب العلاج توسط سازمان تأمین اجتماعی افزایش قابل توجهی داشته است و درمان قم در این زمینه در 6 ماه اول سال جاری با رشد 393 درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال 92 گام بلندی در ارایه خدمات درمانی به این بیماران برداشته است.

وی اظهار داشت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم با 806 مرکز درمانی طرف قرارداد در بخش درمان غیر مستقیم و با یک بیمارستان و 3 مرکز ملکی در بخش درمان غیر مستقیم به بیمه شدگان تمین اجتماعی در این استان خدمات درمانی ارایه می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار