کتاب‌های مصور "خشمگین شدن" اثر فیلم‌ساز ژانر وحشت در راهند

"وس کریون" مجموعه کتاب‌های مصور "خشمگین شدن" را به صورت سریالی منتشر می‌کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ کارگردان برجسته ژانر وحشت "وس کریون" ("کابوس خیابان الم و جیغ") اولین مجموعه کتاب‌های مصور خود تحت عنوان "خشمگین شدن" را به صورت سریالی منتشر می‌کند.

این مجموعه 5 موضوعه توسط "کریون" و رمان‌نویس گرافیکی "استیو نیلز" ("مرده را بیدار کن" و "ماکابر جنایتکار") نوشته شده است.

سه موضوع اول این مجموعه با همدیگر برای مراسم هالووین منتشر می‌شوند.

"کرین" درباره کتابها می‌گوید:"سال گذشته اول یک لطیفه را به یاد آوردم. یک خون‌آشام با یک گرگ‌نما و یک زامبی به کافه‌ای می‌روند. همین را به یاد آوردم. موضوع لطیفه چه بود؟

مهم نیست. تخیل من درباره اینکه این سه شخصیت متفاوت چه می‌کنند و چه می‌شود خیلی خلی پیش  رفت."

"کریون" اضافه کرد: "من و نیلز" خیلی زود با هم صمیمی شدیم. نا تصمیم گرفتیم روی داستان کار کنیم که شخصیت آن مرد جوانی است که دچار پیری زودرس می‌شود و دوستانش به او کمک می کنند از این بیماری خلاص شود.

بعد از مدتی کار سخت و البته سرگرم کننده، مجموعه ای از کتاب‌ها به دنیا آمد.

این کتاب‌ها داستان اینکه دوستی این سه نفر به کجا می‌رسد را دنبال می‌کند. همچنین اینکه شخصیت اول کتاب ، ریچی ، معصومیتش را از دست می‌دهد و یکی از قدرتمندترین خون‌آشام های دنیا می‌شود."

"استیو نیلز" درباره "کریون" گفت: " "وس کریون" یکی از بزرگترین نویسنده‌ها، کارگردان‌ها و تهیه کننده ها است. او یکی از باهوش ترین افرادی است که تا به حال افتخار آشنایی با او را داشته‌ام.


روی پرده "خشمگین شدن" نه تنها خوش گذراندیم بلکه درسهای زیادی از "کریون" فرا گرفتم."

لازم به ذکر است که "آرنولد ریفکین" قرار است یک مجموعه تلویزیونی با اقتباس از این اثر بسازد.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.