روسای فدراسیون ها و اعضای کمیته ملی المپیک در مورد عملکرد مثبت رسانه ملی در ورزش چه گفتند؟

ارزیابی مثبت و تقدیر روسای فدراسیون ها از مهندس ضرغامی و اظهارات محبت آمیز رییس رسانه ملی در مورد موفقیت های ورزش دستاورد نشست امروز بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ ارزیابی مثبت و تقدیر روسای  فدراسیون ها از مهندس ضرغامی و اظهارات محبت آمیز رییس رسانه ملی در مورد موفقیت های ورزش دستاورد نشست امروز بود.

در این نشست مهندس ضرغامی اظهار داشت: برنامه ریزی خوب کمیته ملی المپیک و تلاش خستگی ناپذیر فدراسیون‌ها و ورزشکاران بازی‌های اینچئون را خاطره انگیز و ماندگار کرد.

صحبت های روسای فدراسیون ها را در مورد عملکرد مثبت رسانه ملی می‌خوانید:

شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک کشور: توجه صدا وسیما به ورزش کشور و انعکاس رسانه‌ای بازی‌های آسیایی خاطره‌انگیز، موثر و بی‌نظیر بوده است/ تلاش توأم با اخلاص دست‌اندرکاران صدا و سیما در خور تحسین است.

علیرضا دبیر، عضو هیئت رئیسه کمیته ملی المپیک: صدا و سیما در انعکاس بازی‌های آسیایی اینچئون حرفه ‌ای و بالاتر از استانداردها عمل کرد/سرمایه گذاری مادی و معنوی گسترده صدا و سیما در عرصه ورزش افتخارآمیز است.

رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی: در اثر تلاش صدا و سیما نگاه مردم به ورزش هر روز متفاوت از گذشته است/ صدا سیما توقع و انتظار به حق مردم از ورزش کشور را بالا برده است.

محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال: رئیس سازمان صدا و سیما با همه وجود برای بسیج کشور کار کرده و مایه گذاشتند/ پیروزی‌های ورزشکاران ما در صحنه‌های مختلف ورزشی نتیجه صمیمیت بین رسانه ملی و جامعه ورزشی کشور است.

کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک: صدا و سیما در پوشش بازی‌های آسیایی اینچئون فراتر از تصور اقدام کرد/ رضایت مردم از فرزندان ورزشکار خود و نشاط آنها پس از این بازی‌های آسیایی نتیجه اقدام خوب صدا و سیما است/ زحمات 10ساله سازمان برای ارتقا جایگاه ورزش کشور ستودنی و غیرقابل انکار است/ اقدام موفق صدا و سیما موجب معرفی ورزش‌های مختلف به مردم و ایجاد علاقه در بین جوانان شده است.

محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو: انعکاس تخصصی و کارشناسی دقیق ورزش در صدا وسیما بی‌نظیر است./ صدا و سیما هوشمندانه و شجاعانه مسابقات این دوره از بازی‌های آسیایی را منعکس کرد/ پوشش مناسب و حرفه‌ای مسابقات بانوان حاضر در بازی‌های آسیایی قدم بزرگ صدا و سیما برای توجه بیشتر به ورزش زنان است.

فضل اله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی: کمک صدا و سیما به ورزش شمشیربازی و معرفی این ورزش به مردم شوق‌آفرین و تحسین برانگیز است.

محمد علی شجاعی، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان:
موفقیت ورزش کشور و جامعه ورزشی ایران نتیجه هم افزایی خوب صدا و سیما در این عرصه است/ مهیج و نشاط بخش بودن ورزش تیراندازی با کمان را صدا و سیما به مردم کشور منتقل کرده است.

دستور مهندس ضرغامی به شورای عالی ورزش رسانه ملی: ظرفیت‌های استانی و ملی شبکه‌های رادیو و تلویزیونی باید به طور عادلانه در اختیار همه رشته‌های ورزشی قرار گیرد، نتایج بازی‌های اینچئون نشان داد که در بسیاری از رشته‌های ورزشی با کمترین توجه بهترین و بالاترین افتخارات کسب می‌شود و قابل دستیابی است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهنازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار