مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که در دوران مصدومیت به سر می‌برد معتقد است آرامش فردی به وی در رسیدن به عناوین افتخار کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فیفا، نویر پس از کسب عنوان قهرمانی رقابتهای بوندسلیگا همراه با تیم منچستر یونایتد به برزیل رفت و این بار همراه با تیم ملی آلمان به قهرمانی در بازیهای جام جهانی 2014 رسید. این پایان افتخارات نویر جوان نبور زیرا وی در پایان این بازیها موفق به دریافت جایزه دستکش طلا نیز شد.

نویر چند وقتی است که به دلیل مصدومیت در استراحت به سر می‌برد و فرصت خوبی به دست آمد تا سایت رسمی فیفا با او مصاحبه‌ای انجام دهد.

مانوئل نویر مهمترین دلیل موفقیت خود را آرامش فردی عنوان کرد و گفت: کسی نمی‌تواند من را عصبانی کند. حتی رقیبان هم متوجه آرامش و اعتماد به نفس من می‌شوند. این موضوع بر روی دیگر هم تیمی ها که به من اعتماد دارند نیز تاثیر مثبت می‌گذارد.

وی در مورد انتخاب بعنوان مرد سال ورزش آلمان گفت: پذیرفتن مسئولیت سنگینی مانند آنچه به من واگذار شد هیچ آسان نیست. اما سعی می‌کنم در مورد بهترین ورزشکار و یا دروازه‌بان بودن فکر نکنم و تمام حواس خود را متمرکز کارم سازم.

من هم مثل هر انسان دیگری مرتکب اشتباه می‌شود اما کار مهم آن است که تعداد اشتباهات را به حداقل رسانده و از خطاهای مرتکب شده درس بگیرم.

نویر موفقیت فردی را در گرو موفقیت تیمی دانسته و گفت: تا زمانی‌که کل اعضای تیم موفق نباشند شما هم نمی توانید به موفقیتی دست یابید.برای من کار گروهی از رسیدن به هر افتخار فردی لذت‌بخش  ـر است.

نویر در پایان ابراز امیدواری کرد همراه با تیم ملی آلمان به قهرمانی در رقابتهای یورو 2016 نیز دست یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نویر ، آلمان ، بایرن مونیخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار