حیدر العبادی: نیروهای عراقی ضربه سنگینی را به بدنه داعش وارد کردند

نخست وزیر عراق در بیانیه‌ای با قدردانی از نیروهای این کشور به خاطر پاکسازی تاسیسات المثنی، تاکد کرد نیروهای عراقی ضربه سنگینی را به بدنه داعش وارد کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از السومریه نیوز: "حیدر العبادی" روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: نیروهای قهرمان عراق با دفاع کم نظیر خود پیروزی‌های تاثیرگذاری را محقق ساختند و ضربه سنگینی را به بدنه گروه جنایتکار داعش وارد کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از پیروزی در "جرف الصخر" نیروهای عراقی پیشروی زیادی در مناطق جدید داشتند، افزود: علملیات قهرمانانه آْنها با طراحی مناسب و با کمترین خسارت از دیگر عملیات‌ها متمایز  شده است.

نخست وزیر عراق افزود: فرماندهی عملیات بغداد به همراه جنگنده‌های ارتش، نیروی هوایی و یگان‌های نظامی دیگر عملیات پاکسازی گسترده‌ای را در جنوب سامرا تا منطقه "الجسر الیابانی" آغاز کردند که این عملیات به آزادسازی تمامی مناطق و تامین امنیت و تسلط کامل بر تاسیسات "المثنی" و بازگشایی راه‌های منطقه "ناظم" منجر شد.

"حیدر العبادی" در پایان بیانیه خود آورده است ما اطمینان داریم که این دستاوردهای بزرگ در مناطق مختلف و میدان مقابله با تروریست‌ها به پیروزی‌های بیشتر و پاکسازی عراق منجر می‌شود.

انتهای پیام//
برچسب ها: حیدر ، العبادی ، عراق ، داعش ، وزیر ، نوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار