معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه گفت: ما نسبت به تحركات اخیر خارجی در منطقه عین العرب سوریه و پیامدهای تجزیه سوریه به كسانیكه با سوء استقاده از شرایط منطقه اهداف خاصی را دنبال می‌كنند هشدار می دهیم.

حسین امیر عبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در گفتگو با باشگاه خبرنگران با تاکید بر اینکه كمك به مردم كوبانی نباید به عاملی برای مداخلات خارجی تبدیل شودگفت: حفظ تمامیت ارضی و وحدت ملی سوریه به نفع مردم سوریه و همه كشورهای منطقه است.

وی افزود: ما نسبت به تحركات اخیر خارجی در منطقه عین العرب سوریه و پیامدهای تجزیه سوریه به كسانیكه با سوء استقاده از شرایط منطقه اهداف خاصی را دنبال می‌كنند هشدار می دهیم.

معاون وزیر خارجه کشورمان با اشاره به اقدامات شتابزده و خارج از موازین حقوق بین الملل آمریکا تصریح کرد:  ایالات متحده سیاست تخریبی را دنبال می كند كه نتیجه آن رشد فزاینده تروریسم و مداخلات خارجی در منطقه خاورمیانه است و مبارزه با گروهك تروریستی داعش را بهانه قرار داده اند.

حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: مردم مقاوم سوریه اجازه نخواهند داد تروریست ها و مداخله گران خارجی سوریه را تبدیل به لیبی جدید كنند.

وی در پایان اظهار داشت: ایران قویا از سوریه در مبارزه با تروریسم و بازگشت ارامش به این كشور و منطقه حمایت می كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار