شناسایی مشاغل جدید از اولویت‌های فنی و حرفه‌ای استان تهران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: شناسایی مشاغل جدید مهارتی و آموزش‌های تقاضا محور و متناسب با بازار کار از جمله اولویت های کاری در این اداره کل است.

حمیدر‌ضا خا‌نپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در خصوص اولویت‌های کاری این اداره کل گفت: از جمله اولویت‌های کاری ما در این اداره کل توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای ، شناسایی مشاغل جدید مهارتی، آموزش‌های تقاضا محور متناسب با بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار است.
 
وی در ادامه تصریح کرد:همچنین‌ ارایه آموزش‌های محصول محور با همکاری‌ کار‌آفرینان و تولید‌کنندگان برتر داخلی از جمله اهدافی است که در سال جاری مورد پیگیری قرار گرفته است که در این زمینه‌ فضای آموزشی لازم را دراختیار تولید‌کنندگان قرار می‌دهیم تا آن‌ها ضمن تجهیز این فضاها، آموزش و به کارگیری مهارت‌ آموزان‌، شغل پایدار را برای آن‌ها تضمین کنند.
 
مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای استان تهران خاطر نشان کرد: شناسایی و تدوین استاندارد‌های بین‌المللی مشاغل جدید و توسعه بخش خصوصی نیز به عنوان رویکرد های نوین آموزش فنی و حرفه ای مورد توجه است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مشاغل ، مهارت ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.