دیدار های هفته دهم با برتری تیم های مس سونگون و حفاری اهواز و تساوی گیتی پسند و تاسیسات پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری سه دیدار از هفته دهم پیگیری شد و پس از ده هفته صدر جدول دستخوش تغییرات شد.
 
حفاری اهواز ۳ – پایاسازه تبریز ۲
 
گلها: شهاب طالبی و مهران عالیقدر و رامین کریمی نژاد(حفاری)‌، علی محمدی و امیر رئیسی (پایاسازه)
 
تیم فوتسال حفاری اهواز که تا کنون طعم شکست در لیگ شانزدهم را نچشیده بود در دیدار مقابل پایاسازه تبریز تا یک قدمی شکست پیش رفت و با پذیرش دو گل در ابتدای بازی غافلگیر شد. اما شاگردان ناظم الشریعه به خوبی بر شرایط بازی حاکم شدند و رفته رفته بازی خود را به حریف دیکته کردند. هرچند نیمه اول بازی با همان دو گل به پایان رسید اما تیم حفاری در نیمه دوم به بازی بازگشت و با دو گل در دو دقیقه پایانی تیم سختکوش پایاسازه را با شکست به تبریز فرستاد.
 
مس سونگون ۲ – منصوری قرچک صفر
 
گلها: مسلم رستمی ها و مجید رضایی( مس)
 
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که از هفته های ابتدایی با کسب نتایج فراتر از انتظار لیگ فوتسال را غافلگیر کرده بود در هفته دهم از تعلل سه هفته ای ماهان تندیس به خوبی استفاده کرد و با جبران اختلاف هفت امتیازی با صدر جدول برای اولین بار به رتبه اول لیگ برتر رسید. تیم مس سونگون برای عبور از ماهان تندیس باید منصوری قرچک را شکست می داد و با انگیزه برد وارد بازی شد. هرچند تیم آماده منصوری هم به راحتی قافیه را به تبریزی های میزبان نباخت اما در نیمه دوم شاگردان تقی پور توانستند به دو گل ارزشمند دست یابند تا حداقل برای ۲۰ روز صدرنشین لیگ برتر باشند.
 
گیتی پسند اصفهان ۱ – تاسیسات دریایی تهران ۱
 
گلها: سعید افشار(گیتی پسند)، سعید احمدعباسی(تاسیسات)
 
دیدار تیم های مدعی گیتی پسند و تاسیسات دریایی با مربی بازیکن هایشان با تساوی یک یک به پایان رسید. در این دیدار نبرد دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید . در نیمه دوم هم هر دو تیم یک گل زدند تا بازی با تساوی دو تیم به پایان برسد.
 
فرش آرای مشهد۵ –  میثاق تهران ۲
 
گلها: قدرت بهادری۲ و مسعود سعادتی و رحمان سارانی و سعید سروری (فرش‌آرا) ، مجید حاجی بنده ۲(میثاق )
 
آخرین دیدار لیگ برتر پیش از تعطیلات لیگ نبرد فرش آرای مشهد و میثاق تهران بود. بازی نزدیک و حساس دو تیم دی نیمه اول با نتیجه دو دو مساوی به پایان رسید. اما در نیمه دوم تیم فرش آرای مشهد حساب شده تر پای به میدان گذاشت و با زدن سه گل توانست تیم میثاق تهران را با شکست بدرقه کند. بدین ترتیب بازی های لیگ برتر فوتسال وارد تعطیلات ۲۰ روزه شد و تیم ها فرصت دارند تا خود را برای هفته های آتی آماده کنند.
 
نتایج روز اول و دوم هفته دهم
 
دبیری تبریز ۵ – شهروند ساری ۱
 
گلها: جواد اصغری مقدم ۳ و رشید قلی پور و فرهاد فخیم (دبیری ) ، ارش خلیل پور ( شهروند)
 
مقاومت البرز ۴ – ماهان تندیس قم ۲
 
گلها: امین نصراله زاده ۲ و نادر حنیفی و پیمان امینی نژاد(مقاومت)، علیرضاوفایی۲ (ماهان تندیس)
 
شهرداری ساوه ۳ – فردوسی مشهد ۴
 
گلها: مهران رضاپور۲ و محمد بیضایی نژاد(شهرداری )، میثم خیام۲ و داود عباسی و علی فاخر (فردوسی)
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار