حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم تشریح کرد

پیشرفت‌ هسته‌ای به واسطه شهدا/ شکست‌های متوالی دشمن در عراق، سوریه و لبنان

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز و کینه دشمنان نسبت به انقلاب و اسلام گفت: وظیفه همگان، مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام که در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد، اظهار داشت: شهدا در راه خدا جان خود را در مسیر آرمان‌های متعالی اسلام فدا کردند و فلسفه شهادت برگرفته از فلسفه بلند حماسه کربلا بوده و شهدا با گام‌ نهادن در مسیر امام حسین(ع) عاشورا را زنده کرده و فرهنگ شهادت برگرفته از فرهنگ عاشورا است.   
 
وی افزود: وظیفه‌ای که در قبال شهدا داریم، حفظ فرهنگ شهادت‌طلبی است که به برکت دفاع مقدس و خون شهدا نهادینه شده و کشور و ملت را از گزند دشمنان حفظ کرده است.   
 
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی و تلاش دشمنان برای جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و استفاده از همه ابزار‌ها و امکانات تصریح کرد: باید برای حفظ ارزش‌ها تلاش بیشتری داشته باشیم.   
 
حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با اشاره به اینکه همه مدیون شهدا هستیم، خطاب به فرماندهان و پرسنل قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار داشت: پیشرفت‌های هسته‌ای توسط دانشمندان و موفقیت در عرصه‌های مختلف و گوناگون به واسطه شهدا به دست ما رسیده است.   
 
وی با بیان اینکه وظیفه ما پیروی محض از مقام معظم رهبری است، گفت: باید از رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم تا به کشور آسیبی نرسد.   

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم افزود: مداحان و مبلغان بایستی باورهای نسل جوان و فلسفه پیام عاشورا را منتقل کنند و وظیفه ما در شرایط کنونی ادامه راه شهداست.   
 
وی با بیان موقعیت ممتاز ایران اسلامی در منطقه و شکست توطئه‌های دشمنان در جبهه‌های گوناگون اظهار داشت: دشمن به طور متوالی در منطقه با شکست مواجه شده و شکست در عراق، سوریه و لبنان از جمله این صحنه‌هاست.   
 
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش در پایان با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز و کینه دشمنان نسبت به انقلاب و اسلام خاطرنشان کرد: وظیفه همگان، مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.   
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار