دنیل کریگ بازیگر یا مامور مخفی سرویس امنیت بریتانیا

"دنیل کریگ" متولد ۲ مارس ۱۹۶۸ در شهر چستر در کشور انگلستان، بازیگر و هنرپیشه مطرح سینمای هالیوود است.

به گزارشخبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ دنیل کریگ در یک خانواده معمولی در چستر انگلستان متولد شد. پدرش یک ملوان و مادرش معلم هنر مدرسه بود. دنیل در کودکی خیلی خوش شانس نبود زیرا در 4 سالگی پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند و از آن پس دنیل برای زندگی به همراه مادرش به شهرهای مختلفی سفر کرد.
 
بنابراین گزارش؛ وی به دلیل آنکه مادرش یک هنردوست بود و در اداره یک تماشاخانه هم دستی داشت، در همان سنین کودکی به بازیگری علاقه مند شد و تحت تشویق های مادرش بازیگری را از حضور در نمایش‌های مدرسه آغاز نمود. دنیل در دوران مدرسه چندین بار نمایش اجرا کرد تا اینکه در سن 16 سالگی تصمیم گرفت تا مدرسه را ترک کند و برای حضور در یک گروه نمایش تست دهد.
 
براساس این گزارش؛ دنیل با تلاش و سماجت فراوان بالاخره توانست خودش را در این گروه که اصطلاحاً NYT نامیده می شد، جا کند و به همراه آنان در شهرهایی نظیر لندن ، والنسیا و موسکو نمایش اجرا کن2د. وی سپس برای ورود به مدرسه Guildhall امتحان داد که در ابتدا رد شد اما با تلاشی مثال زدنی  بالاخره موفق شد در سال 1988 به این مدرسه وارد شود و در پی آن به همراه هنرجویان آن دوره مانند اِوان مک گرگور و جوزف فاینس فارق الحتصیل شود.
 
بنابراین گزارش؛ دنیل پس از فارق التحصیلی توانست به تلویزیون راه پیدا کند و در تعدادی از مجموعه های شبکه بی بی سی حضور پیدا کند اما حضور بین المللی او که شهرت زیادی به او بخشید ، مربوط به نقش مکملی بود که در فیلم « لارا کرافت : مهاجم مقبره » در مقابل آنجلینا جولی ایفا می کرد. بعد از آن هم با حضور در فیلم تحسین شده « جاده ایی به سوی تباهی » توانست حضور خود در هالیوود را استمرار ببخشد تا زمانی که برای بازی در نقش جیمزباند انتخاب شد.
 
فیلم‌ها:
 
Lara Croft: Tomb Raider
 
Road to Perdition
 
The Golden Compass
 
Defiance
 
The Mother
 
Defiance
 
The Invasion
 
Quantum of Solace
 
Casino Royale
 
Enduring Love
 
Fateless
 
Munich
 
Infamous
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار