همراه با جدیترین نسخه؛

۳۶۵ روز با فناوری همراه باشید + دانلود

فلیپ‌بورد، مجله اینترنتی است که در قالب یک اپلیکیشن بر روی گوشیهای هوشمند شما نصب می‌گردد که الان با جدیدترین نسخه به سمت ios و اندروید آمده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ فلیپ‌بورد، مجله اینترنتی است که در قالب یک اپلیکیشن بر روی گوشیهای هوشمند نصب می شود. با نصب فلیپ بورد شما دسترسی به شبکه های اجتماعی، سایتهای مورد دلخواهتان و همچنین آخرین خبرهای روز دنیا در رابطه با مسایل گوناگون را در یک اپلیکیشن فوق العاده زیبا و کاربرپسند خواهید داشت. فلیپ‌بورد یکی از بهترین اپلیکیشن های آنلاین برای مرور سریع و جامع اخبار است که در نسخه جدید این اپلیکیشن، یعنی نسخه ۳٫۰ آن شاهد  تغییرات و تحولات خوبی هستیم.



یک سری از تغییرات زیرپوستی هستند، مثلا اپلیکیشن از مدتی قبل بعد از خرید فناوری سایت زایت، هوشمندتر عمل می‌کند و می‌تواند بر اساس رفتارهای قبلی شما، متوجه لایق شما شود و اخباری دلخواه‌تر را به شما نشان دهد،اما در تغییرات پوسته‌ای هم اتفاقات خوبی روی داده‌اند.



از جمله اینکه طراحی نسخه آی‌فون فلیپ‌بورد، بسیار عالی شده و در نسخه جدید آی‌فون، طراحی مدرنی متناسب با صفحه نمایش بزرگ آی‌فون‌های ۶ و ۶ پلاس صورت گرفته است.



جدا از همه این ها، یکی از مشکلات بسیاری از اپلیکیشن‌های کنونی این است که اجزای مهم را که کاربر لازم است، مرتب روی آنها تپ کند، در بالای صفحه قرار می‌دهند. این قسمت از صفحه نمایش، دور از انگشتان کاربر قرار دارد و برای تپ روی آنها کاربر مجبور می‌شود از هر دو دوست استفاده کند.

اما در طراحی جدید نسخه آی‌فون فلیپ‌بورد، قسمت‌های مهم به پایین صفحه نمایش آمده‌اند و ما در پایین اپلیکیشن، پنج برگه مهم برای تپ کردن داریم. (در نسخه اندروید بر اساس همان دلیلی که در پست قبلی به آن اشاره کردم، این تغییر صورت نگرفته است.)



علاوه بر این دکمه + که با تپ روی آنها اخبار مورد پسند ما به مجله شخصی‌مان منتقل می‌شدند، قابل دسترس‌تر شده‌اند. یک چیز جدید در نسخه ۳٫۰ انتشار صبحگاهی اخبار مهم در قالب یک مجله به نام The Daily Edition است که با کمک آن به چکیده‌ای از اخبار مهم روز دسترسی خواهید داشت.



دنبال کردن دوستان در نسخه جدید آسان‌تر شده است و شما به راحتی می‌توانید دوست‌هایی را که عضو فلیپ‌بورد هستند و پیش از این در توییتر یا فیس‌بوک خود داشتید، پیدا کنید و دنبال کنید و اخبار به اشتراک‌گذاشته توسط آنها را ببینید.



انتهای پیام/

برچسب ها: دریچه ، اندروید ، flipboard ، ios
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالقاسم رخشانی
۲۰:۰۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
فایل apk نسخه اندروید برنامه مشکل داره