در ادامه انتقام‌جویی تکفیری‌ها از عشیره سنی"البونمر" در استان "الانبار"عراق، ۵۰ مرد و زن دیگر از این عشیره به دست داعش اعدام شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، یکی از شیوخ عشیره "البونمر" در استان"الانبار" اعلام کرد که عناصر تکفیری داعش 50 مرد و زن دیگر از این عشیره را اعدام کرد.
 
پایگاه خبری "السومریه نیوز" نوشت: شیخ "نعیم الکعود" از عشیره "البونمر" گفت تکفیری‌ها پس از کوچاندن شمار زیادی از عشیره البونمر از منطقه "الزویه"در شهر "هیت" (واقع در 70 کیلومتری غرب الرمادی) به منطقه "راس الماء" در نزدیکی دریاچه"الثرثار" در شمال شهر الرمادی، 50 نفر زن و مرد را با تیراندازی به سوی سر و سینه اعدام کردند و 200 خانوار را در همین منطقه تحت محاصره درآوردند و عشائر نگران اعدام این 200 خانوار جدید کوچانده شدهف هستند.
 
الکعود از دولت مرکزی عراق خواست تا هرچه سریعتر برای آزادی این عشیره سنی وارد عمل شود و دست‌کم مواد غذایی و موردنیاز آنها را با استفاده از هواپیما به آنها برساند تا از تشنگی و گرسنگی نمیرند.
 
این در حالی است که تکفیری‌های داعش در هفته پیش نیز 200 نفر از اعضای این عشیره را اعدام کردند و شمار زیادی از آنها را از خانه و کاشانه‌شان اخراج کردند.
 انتهای پیام/ض

منبع :فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار