یک منبع محلی در استان "دیالی" از ثبت دومین مورد "گریز" از زندان‌های داعش، در شمال شرقی بعقوبه خبر داد و تاکید کرد که این گروه تروریستی، دستور بازداشت فوری مسئول زندان‌های خود در بعقوبه را صادر کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران یک منبع محلی در استان "دیالی" از ثبت دومین مورد "گریز" از زندان‌های داعش، در شمال شرقی بعقوبه خبر داد و تاکید کرد که این گروه تروریستی، دستور بازداشت فوری مسئول زندان‌های خود در بعقوبه را صادر کرده است.

این منبع در مصاحبه با "سومریه نیوز" گفت: چهار تن از افراد تحت بازداشت در زندان‌های داعش، در کوی "الجماهیر" واقع در ناحیه جلولاء‌(70کیلومتری شمال بعقوبه)  در ساعتهای پایانی عصر دیروز، توانستند از زندان فرار کنند و توضیح داد که این دومین مورد فرار از زندان طی کمتر از یک هفته بوده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: گروه تروریستی داعش، در حکمی فوری، دستور بازداشت مسئول زندان‌های خود در جلولاء، ملقب به ابومسلم عراقی و دو تن از معاونانش را صادر کرده است.

این منبع تاکید کرد: تکرار عملیات فرار بازداشت شدگان، طی مدتی کوتاه از زندان‌های داعش، نشان از بروز هرج و مرج در این گروه تروریستی دارد و با توجه به پیشروی نیروهای امنیتی از تمام محورها، دال بر شکست تاثیر این گروه تروریستی بر فضای امنیتی است.

شایان ذکر است که چند روز پیش نیز، شش تن از بازداشتی‌های گروه تروریستی داعش، از یکی از زندان‌های این گروه تروریستی در منطقه ی "السعدیه" واقع در شمال بعقوبه، گریختند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار