سیموئنه: گابی قلب تیم است/ بازی پیچیده‌ای در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید معتقد است بازی تیمش مقابل کوردوبا بسیار دشوار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دو تیم فوتبال اتلتیکو مادرید و کوردوبا در هفته دهم رقابت‌های لالیگا به مصاف هم خواهند رفت.
دیگو سیموئنه سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است تیمش دیدار دشواری پیش رو دارد.
وی در این خصوص گفت: بازی مقابل کودوبا بسیار دشوار است بازی در خانه برایمان یک موهبت است امیدواریم بتوانیم از این موقعیت استفاده کنیم.

سیموئنه در خصوص گریزمن گفت: من با گریزمن خیلی صحبت کرده‌ام او بازیکن جوانی است و توانایی‌های زیادی دارد و می تواند به خوبی خود را با تیم وفق دهد. هر چقدر نزدیک تر به دروازه بازی کند، اثرگذارتر خواهد بود. امیدوارم هرچه سریعتر بتواند به مرز آمادگی برسد.

سرمربی آرژانتینی در خصوص کاپیتان تیمش گفت: گابی قلب تیم ما است. وقتی در اوج قرار دارد تیم هم بسیار خوب بازی می‌کند. ما کم کم روبه پیشرفت هستیم. باید توپ را بیشتر در زمین حریف نگه داریم. تیممان در نیمه حریف بهتر بازی می کند.

ستاره های فصل گذشته ما از تیم جدا شدند زیرا تیم‌های ثروتمندتر از ما پیشنهادات بهتری به آنها ارائه دادند. بسیاری اعتقاد داشتند جدا شدن کاستا، ویا و ... عادلانه نبود اما این طبیعت فوتبال حرفه ای است.

ما دوست نداشتیم کاستا تیممان را ترک کند اما کاری هم نمی‌توانستیم انجام دهیم. در واقع شرایط نگه داشتن کاستا را نداشتیم.

باید ترک ستاره‌های تیممان را فراموش کنیم و با ذهنیت و روحیه بهتر به مصاف حریفانمان برویم. ما با همین بازیکنان رئال را در سوپر کاپ اسپانیا شکست دادیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار