سیلوا چهار ماه دور از میادین خواهد بود

مانوئل پیگرینی سرمربی سیتی اعلام کرد مصدومیت دیوید سیلوا وی را تا یک ماه دور از میادین ورزشی نگه می‌دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، دیوید سیلوا ملی پوش اسپانیایی منچستر سیتی در جریان شکست 2برصفر مقابل نیوکاسل دچار آسیب دیدگی شد و حالا علاوه بر از دست دادن بازی حساس یکشنبه مقابل منچستر یونایتد تا یک ماه آینده نیز قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

براساس این گزارش، پیگرینی در مورد هافبک اسپانیایی خود گفت: مصدومیت سیلوا موجب شد پزشکان تیم به او استراحتی 3تا4هفته‌ای بدهند. هر چند او بازیکن کلیدی برای سیتی محسوب می‌شود اما ما بازیکنان توانمند دیگری هم در اختیار داریم که می‌توانیم جایگزین سیلوا کنیم.

دیوید سیلوا علاوه بر بازی مقابل یونایتد، دیدار حساس مقابل زسکامسکو در چهارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان را هم از دست می‌دهد.

حضور وی در تیم ملی اسپانیا برای بازی مقابل تیم ملی بلاروس از سری رقابت‌های انتخابی یورو 2016 و همچنین دیدار دوستانه مقابل تیم ملی آلمان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

***پیگرینی: یونایتد پیشرفتی نسبت به فصل قبل نکرده است

سرمربی منچستر سیتی همچنین معتقد است شاگردان لوئیس فن خال هیچ پیشرفتی نسبت به رقابت‌های فصل قبل نکرده‌اند. سیتی در رقابت‌های فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت موفق به شکست یونایتد شده بود و حالا پیگرینی اطمینان دارد آنان هیچ قوی‌تر نشده‌اند. این صد و شصت و هشتمین دربی یونایتد و سیتی است. پیگرینی در آستانه این دیدار گفت: یونایتد در فصل تابستان بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفت اما شروعی قدرتمند همراه با مربی جدید و بازیکنان تازه وارد نمی‌تواند کار آسانی باشد. حدس می‌زنم همان اتفاقات سال گذشته بار دیگر تکرار شود اما این بازی کمی مشکل‌تر و بسته‌تر خواهد بود. در صورتیکه سیتی در این بازی هم موفق به شکست یونایتد شود، چهارمین پیروزی دربی را تجربه کرده و رکوردی 44ساله را می‌شکند. پیگرینی قصد ندارد در این بازی تغییرات عمده‌ای در تیم بوجود آورد. هر چند بازیکنان سیتی در یک هفته گذشته 2 شکست را تجربه کردند اما ترکیب آنان مقابل شیاطین سرخ دستخوش تغییرات عمده‌ای نمی شود.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار