افسر صهیونیست:

احتمال جنگ با حزب الله خواب از چشم فرماندهان ما ربوده است/ در جنگ آینده هیچ امیدی به سامانه گنبد آهنین وجود ندارد

یکی از افسران رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه استراتژی اسرائیل باید ترور مقامات حزب الله باشد ، اذعان کرد رویارویی آینده با حزب الله لبنان دغدغه و نگرانی اصلی این رژیم است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی روزنامه رای الیوم در شماره امروز خود نوشت: اسرائیل تشکیل ائتلاف بین المللی علیه داعش را بدون توجیه خوانده است.

این اظهار نظر در حالی صورت گرفته است که ناظران اسرائیلی می گویند دغدغه و نگرانی اصلی ما رویارویی آینده با حزب الله است زیرا این موضوع خواب را از چشمان فرماندهان ارتش اسرائیل ربوده است.

این افسر بلند پایه ستاد مشترک اسرائیل به برخی از خبرنگاران نظامی گفت:  اگر اسرائیل با حزب الله درگیر شود از همان  روز نخست  فرودگاه بن گوریون و بندر حیفا بسته خواهند شد زیرا برخی اعضای ارتش اسرائیل معتقدند شاید در آینده جنگ سوم با لبنان شروع شود.

این افسر بلندپایه اسرائیل اظهار داشت: حزب الله توانایی نظامی خود را به حد زیادی توسعه داده است و اکنون هزاران موشک در اختیار دارد که تعداد کمی از آنها کوتاه بردهستند بنابراین در جنگ آینده هیچ امیدی به سامانه گنبد آهنین برای رهگیری موشک هایی که از سوی حزب الله به اسرائیل شلیک می شود،وجود ندارد.

این افسر اسرائیلی خاطر نشان کرد: در سناریوی جنگ آینده با حزب الله مسئولان بلندپایه این حزب  از اهداف  ترور ما خواهند بود بنابراین حمله به اهداف شهری در جنوب لبنان هدف ما نخواهد بود و ارتش اسرائیل همان اقدامی را انجام می دهد که در جنگ 2006 به آن عمل کرد،زیرا حمله به اهداف شهری هیچ سودی ندارد و حزب الله را مجبور به تسلیم نخواهد کرد بنابراین بهترین کار حمله به فعالان بلندپایه وابسته به این حزب است.

وی در ادامه این مطلب افزود: من طرفدار متحد و یکپارچه کردن صفوف علیه داعش نیستم.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار