ونگر: سانچز اعجوبه است

دو گلی که الکسیس سانچز مهاجم تیم فوتبال آرسنال در دیدار مقابل برنلی به ثمر رساند موجب شد آرسن ونگر عملکرد وی را مورد تمجید قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، تیم آرسنال موفق شد در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3برصفر از سد برنلی بگذرد.

الکسیس سانچز خرید 30 میلیون پوندی ونگر در تابستان گذشته زننده 2 گل این بازی بود.

آرسنال نیمه اول را بدون گل به پایان برد اما مهاجم اهل شیلی 2گل نخست را برای توپچی‌ها به ثمر رساند و پس از آن کلوم چمبرز گل سوم را وارد دروازه برنلی کرد.

ونگر در پایان بازی گفت: در روزی که ما خیلی عالی کار نکردیم، الکسیس فوق‌العاده بود او برای هر توپی می‌جنگد و بسیار مسئولیت‌پذیر است. سانچز خود را به خوبی در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد و یک تمام کننده ماهر است این همان چیزیست که از بازیکنان بزرگ انتظارش را داریم. او بازیکن با کیفیت و خارق‌العاده‌ای برای آرسنال است.

ونگر در ادامه افزود: آرسنال نشان داد تیم صبوری است. وقتی در نیمه اول بدون گل به رختکن رفتیم، تمرکز خود را بر روی نیمه دوم قرار دادیم. تعداد شوت‌های آرسنال بر روی دروازه حریف بسیار زیاد بود و همین دلیل به ثمر رساندن 3گل و در مقابل گل نخوردن ما بود. این دومین بازی متوالی بود که کلین پشت داشتم و اجازه ندادیم توپی از خط دروازه آرسنال عبور کند. بازیکنان حالا بهتر دفاع می‌کنند و اوضاع بهتری نسبت به گذشته داریم.

آرسنال هم اکنون در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد و هفته آینده به مصاف سوانسی می‌رود.

***قانون شکنی مرته ساکر در آرسنال

پر مرته ساکر یکی از بازیکنان آرسنال است که طی هفته‌های اخیر با چندین جریمه نقدی از سوی سران باشگاه مواجه شده دلایل اصلی جریمه‌های ملی پوش آلمانی دیر حاضر شدن بر سر تمرینات، استفاده از موبایل در رختکن و ... است.

الکس اکسلید چمبرلین هافبک تیم ملی انگلیس و باشگاه آرسنال اعلام کرد جرایم نقدی فقط برای مرته ساکر نیستند. اگر آنان هم قوانین باشگاه را زیر پا بگذارند جریمه می‌شوند.

این قوانین حتی در مورد حاضر شدن به موقع بر سر میز صبحانه و یا شام در اردوهای خارج از خانه نیز اعمال می‌شوند.

مرته ساکر مدافع آرسنال در تابستان گذشته همراه با تیم ملی آلمان به قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی 2014 رسید اما این موضوع باعث نشد تا وی از پرداخت جرایم نقدی آرسنال رهایی یابد. آرسن ونگر معتقد است رعایت برخی قوانین علاوه بر نظم بخشیدن به تیم موجب صرفه جویی در وقت و همچنین بالا نگه داشتن استانداردهای کار گروهی آنان می‌شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار