با هم نشستند، تمام برنامه‌های ما را به هم ریختند؛

خوردبین:می‌خواهیم زودتر با استقلال بازی کنیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بر اساس تاریخ اعلام شده، برنامه‌ریزی کردیم اما اصول حرفه‌ای و اخلاقی حکم می‌کرد با ما جلسه می‌گذاشتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛محمود خوردبین باشگاه پرسپولیس افزود: اینکه با تعویق زمان دربی مخالفت می‌کنیم به این دلیل نیست که از این اتفاق بیم داریم. ما به خاطر خود بازی نگران نیستیم بلکه نگران مسائل دیگری هستیم که می‌تواند به همینجا ختم نشود و به سایر مسائل این بازی تسری پیدا کند که ترجیح می‌دهیم در مقطع فعلی درباره آن صحبت نکنیم.

وی ادامه داد: ما برای برگزاری این بازی کاملا آماده‌ایم. بچه‌های ما روحیه و انگیزه زیادی برای این بازی دارند تا ثابت کنند اگر لیگ از همین حالا آغاز می‌شد، شرایط به گونه دیگری بود. می‌خواهیم بازی در زمان مقرر برگزار شود، چون نمی‌توانیم برای گرفتن نتیجه دلخواه، بیشتر صبر کنیم. ضمن آنکه با توجه به اعلام رسمی و قبلی تاریخ بازی و درخواست یکی از دو تیم ایجاب می‌کرد با پرسپولیس هم مشورت می‌شد. نظر پرسپولیس خواسته می‌شد و در جلسه‌ای رسمی مباحث طرح می‌گردد تا جمع بندی جامع و کاملی صورت بگیرد، نه اینکه یک طرف بازی کاملا نادیده گرفته شود. البته حالا قرار است این جلسه را در ساعت 17 داشته باشیم. در حال حاضر موضع ما همان است که بازی در همان تاریخ مقرر که همه برنامه‌ریزی‌ها براساس آن صورت گرفته انجام شود که همان 30 آبان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار