تورس از روابط خود با مورینیو می گوید:

آقای خاص دروگبا را بازیکن ویژه می داند

تورس رابطه خود با ژوزه مورینیو را بسیار خوب و صمیمانه توصیف کرده همچنین مورینیو قصد دارد به دیدیه دروگبا فرصت بیشتری برای بازی ترد آبی پوشان بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، فرناندو تورس تابستان امسال با میل شخصی خود استمفورد بریج را ترک کرده و با قرار دادی  دو ساله به عنوان بازیکن قرضی راهی آث میلان شد او به میلان رفت تا جایگزین ماریو بالوتلی شود و چلسی هم برای جایگزین کردن تورس، لویی سرمی را از کیوپی آر به استمفورد بریج آورد.
 
تورس در مورد این جابه جایی ها گفت: من با مورینیو رابطه خوبی دارم رفتن از چلسی هم تصمیم شخصی خودم بود مورینیو همیشه با من مهربان بود و هنوز هم گاهی با یکدیگر تماس داریم او یک مربی حرفه ای است و امور کاری  را در روابط شخصی  وارد نمی کند.
 
روزهای روشن در انتظار دروگبا گلزنی دورگبای 36 ساله در دیدار مقابل شروسبری و بازیهای خوبی او در غیاب دیگو کاستا موجب شد ملی پوش ساحل عاجی  بار دیگر مورد توجه ژوزه مورینیو قرار گرفته تا جاییکه آقای خاص لب به  تحسین او گشود.
 
مورینیو گفت: شخصیت دیدیه دروگبا بسیار بزرگتر از جم او است دروگبار هنوز هم یک بازیکن ویژه برای تیم ما است و قصد داریم در ادامه رقابتهای فصل هم از حضور وی در ترکیب تیم بهره ببریم.
 
لازم به ذکر است، دروگبا تاکنون 160 گل برای چلسی به ثمر رسانده و 3 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کرده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تورس ، مورینیو ، دروگبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار