ادعای رسانه صهیونیستی

نتانیاهو هدف توهین اخیر آمریکا را مقدمه‌ای بر توافق با ایران می‌داند

یک پایگاه صهیونیستی گزارش داد که نخست وزیر این معتقد است توهین یک مقام ناشناس دولت آمریکا به این قصد انجام شده که افکار عمومی را برای توافق هسته‌ای ایران نزدیکی واشنگتن به تهران را تغییر دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه خبری "آلگماینر" در گزارشی نوشت که " بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی معتقد است توهین  یک مقام ناشناس دولتی آمریکا به وی ،که او را فردی "بزدل" توصیف کرده بود، برای این صورت گرفته که افکار عمومی را برای توافق واشنگتن با تهران را تغییر دهد.

بر اساس این گزارش نتانیاهو معتقد است دولت" باراک اوباما"، رئیس جمهوری آمریکا به دنبال آن است تا با کاهش میدان اثرگذاری اسرائیل در این کشور با ایران به توافق دست یابد، چیزس که مقامانت صهیونیست از آمن واهمه دارند.

در این گزارش آمده است نتانیاهو، در حال حاضر قصد ندارد با راه‌اندازی کمپین‌های رسانه‌ای آشکارمانع دستیابی به این توافق شود بلکه وی می‌خواهد تا در پشت صحنه اقداماتی انجام دهد.

 این گزارش در ادامه آورده است که منابع سیاسی می‌گویند نتانیاهو با "هر کسی که بتواند" گفت‌وگو می‌کند تا نمایندگان6 قدرت جهانی در حال مذاکره با ایران را متقاعد کند که توافق هسته‌ای ایران را به کشوری در آستانه هسته‌ای شدن تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۵:۲۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
آمریکا باید قبول کند که ایران اقدامات هسته ای اش صلح آمیز است و دخالت های اسرائیل اشغالگر بی مورد
آخرین اخبار