گزارش بازی آرسنال_ آندرلخت؛

ونگر: بازی برده را واگذار کردیم

شاگردان آرسن ونگر بازی ۳ بر صفر برده مقابل آندرلخت را با دریافت سه گل متوالی با نتیجه تساوی به پایان بردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت؛ دیدار تیمهای آرسنال و‌ آندرلخت در گروه D رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳ بر ۳ مساوی به پایان رسید.  
 
شاگردان آرسن ونگر در حالیکه با گلهای آرتتا (پنالتی دقیقه ۲۴)، الکسیس سانچز (دقیقه ۲۹) و چمبرلین (دقیقه ۵۸) جلو بودند، به یکباره کنترل بازی را از دست داده و با دریافت گل در دقایق ۶۱، ۷۲ و ۹۰ آندرلخت امتیاز بازی برده را با حریف تقسیم کردند.  
 
آرسن ونگر سرمربی آرسنال در پایان این بازی گفت: ما هنوز دو شانس دیگر در اختیار داریم، اما از دست دادن هر بازی در لیگ قهرمانان بدان معنی است که شما یک قدم به حذف از این رقابت‌ها نزدیک‌تر شده‌اید. بازی مقابل آندرلخت هیچ رضایتبخش نبود. چگونه ممکن است نتیجه پیروزی ۳ بر صفر به تساوی ۳ بر ۳ کشیده شود؟ ما از این نتیجه بسیار ناامید شده و بابت سه امتیازی که از دست رفت، متاسف هستیم. بازیکنان آرسنال می‌دانند به دنبال چه هستند، اما در نیمه دوم نتوانستند در سطح انتظارات و توانایی‌های همیشگی خود ظاهر شوند.  
 
آرسنال هم اکنون در جدول گروه D در رتبه دوم پشت سر بورسیا دورتموند قرار دارد. با توجه به ۵ امتیازی که آرسنال کسب کرده و ۲ بازی که همچنان باقی مانده است، آرسنال نمی‌تواند نسبت به صعود از مرحله گروهی مطمئن باشد.  
 
آرسن ونگر عملکرد خط دفاع توپچی‌های لندن را بسیار ضعیف دانسته و بخش عمده مسئولیت این نتیجه تساوی را برعهده آنان می‌داند.  
 
** آرتتا: آرسنال به همه چیز پشت پا زد
 
می‌کل آرتتا کاپیتان تیم آرسنال معتق است، آنان در دیدار مقابل آندرلخت فاصله زیادی با استانداردهای باشگاه آرسنال داشتند. دریافت گل در دقیقه ۹۰ آن هم توسط یک تیم حرفه‌ای در لیگ بر‌تر انگلیس امری عادی نیست. آرتتا که در جریان این بازی بار دیگر از ناحیه همسترینگ احساس درد کرده و مصدومیت قدیمی به سراغ وی بازگشت. احتمالا در دیدار یکشنبه آینده مقابل سوانسی غائب خواهد بود.  
 
آرتتا در مورد بازی مقابل آندرلخت گفت: اشتباهاتی که بازیکنان آرسنال در این بازی مرتکب شدند، خارج از تصور بود. فرصت یک پیروزی شیرین در خانه را به راحتی از دست دادیم و حالا باید در انتظار بازی بعدی لیگ قهرمانان در تاریخ ۲۶ نوامبر باشیم.  
 
** مربی آندرلخت: تیم آرسنال با ما مثل شهروندان درجه ۲ رفتار کرد
 
بسنیک هاسی مربی آندرلخت معتقد است تیم آرسنال با شاگردان وی همانند شهروندان درجه ۲ رفتار کردند، اما در ‌‌نهایت پاسخ خوبی بابت این بی‌احترامی دریافت کردند.  
 
در پایان دیدار آندرلخت مقابل آرسنال، آرسن ونگر حاضر نشد با بسنیک هاسی دست دهد. سرمربی آندرلخت در واکنش به این اقدام گفت: من به بی‌احترامی ونگر اهمیتی نمی‌دهم، مهم این است که به تک تک شاگردانم افتخار می‌کنم. احتمالا آرسنال تصور می‌کرد یک بازی ساده و پیش پا افتاده مقابل ما خواهد داشت و در ورزشگاه خانگی مقابل هواداران کمی تفریح می‌کنند، اما آنان سبک بازی تکراری و قابل حدسی داشتند. با وجود آنکه ۳ گل از ما جلو بودند، اما بازیکنان آندرلخت امید خود را از دست نداده و تا آخرین دقیقه به مبارزه ادامه دادند، همانطور که همه شاهد بودند، گل تساوی ما در دقیقه ۹۰ توسط می‌تروویچ به ثمر رسید.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شاگردان ، ونگر ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار