اصفهان؛

همایش نقش اصناف در احیاء امر به معروف و نهی از منکر

معاون تشکل های مردمی ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکرشهرستان اصفهان از برگزاری دهمین همایش نقش اصناف در احیاء امربه معروف و نهی ازمنکردرآبانماه امسال خبر داد و گفت: این همایش با هدف احیاء فریضه امربه معروف و نهی از منکر و دخیل کردن اصناف در این هدف بزرگ و الهی با حضورکلیه نمایندگان اصناف در 15 آبانماه برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان حجت الاسلام محمدمطهرخو، تاکید کرد: این همایش درصدد است تا اهمیت نقش اصناف در سعادت جامعه و اهمیت روزی حلال و تاثیر آن را به خوبی برای مردم تبیین نماید.

وی بیان داشت: در راستای اهمیت نقش فوق العاده ای که اصناف درجامعه دارند ضرورت دارد که با همه مبانی امر به معروف و نهی از منکر آشنایی پیدا کنند به همین جهت وبا همکاری مدیریت اصناف همایش مشترک ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکربا مسئولین ارشد اصناف از جمله روسای اتحادیه های صنفی، مسئولین اماکن نیروی انتظامی، بازرسی اتاق اصناف، بسیج اصناف و جمعی از هیئت رئیسه اتحادیه ها برگزار می شود.

وی تاکید کرد: هدف والاتری که این همایش دنبال می کند، ایجاد حساسیت و انگیزه در بین خانواده بزرگ اصناف برای اقامه و احیاء این واجب الهی است و اینکه استکبار جهانی از راههای مختلف و به ویژه کالاهای مصرفی با هدف سلطه ی فرهنگی و اقتصادی در حال تلاش گسترده علیه ملت مسلمان است که در این زمینه رسالت اصناف بیش از پیش حساستر و با اهمیت تر میگردد.

گفتنی است دهمین همایش بزرگ نقش اصناف در احیاء امر به معروف و نهی از منکر15 آبانماه ساعت 15 در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف استان برگزار میشود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اصفهان ، همایش ، نقش ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.