معرفی 6 نامزد نهایی جایزه بازیگران جوان در جشنواره فیلم "استکهلم"

جشنواره فیلم "استکهلم" 6 نامزد نهایی بخش ستارگان جوان خود را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران  به نقل از ورایتی؛ جشنواره فیلم "استکهلم" از اعتبار خاص در بین کشورهای "اسکاندیناوی" برخوردار است. این جشنواره به تازگی نام 6 نامزد نهایی خود را برای بخش ستارگان جوان مشخص و معرفی کرده است.
 
بنابراین گزارش؛ پیش از این بازیگرانی چون "آلیشیا ویکاندر" بازیگر فیلم "خیانت شاهانه" و "نرمینا لوکاچ" بازیگر فیلم "بخور، بخواب، بمیر" موفق به کسب جایزه در این جشنواره شده‌اند.
 
در زیر به 6 نامزد نهایی این بخش نگاهی خواهیم داشت:
 
 ساگا بکر:

 "بکر" متولد 1998 است و توانست با بازی در فیلم "چیزی باید بشکند" ساخته "استر مارتین برگمارکس" تحسین همگان را بر انگیزد.
 
 دیوید فوکاماچی رگنفوزر:

"رگنفوزر" متولد 1984 است و تا کنون توانست در فیلم‌های "به دختر زنگ بزن" ساخته "میکائیل مارسیمین" و "هتل" ساخته "لیسا لنگسث" ایفای نقش کند.
 
 فلیپ برگ:

 "برگ" متولد 1986 است و از کارهای او می‌توان به "شیطان" ساخته "میکائیل هف استورم" اشاره کرد. این فیلم سال 2003 توانست نامزد نهایی بخش غیر انگلیسی زبان "اسکار" شود.
 
 فلیس یانکل:

 "یانکل" متولد 1992 تاکنون توانسته در فیلم "سوفی بل جوان" ساخته‌ی "آماندا آدولفسون" ایفای نقش کند. او در 12 سالگی وارد عرصه بازیگری شده است و علی رغم سن پایینش در بسیاری از فیلم‌های "سوئدی" بازی کرده است.
 
 ایگی مالمبرگ:

 "مالمبرگ" متولد 1987 است و توانسته در فیلم‌های "چیزی باید بشکند" و "سوفی بل جوان" بازی کند.
 
 جولیا راگنارسون:

"راگنارسون" متولد "1992 است و توانسته سال 2006 در فیلم "لحظات بی پایان" ساخته جان تورل" ایفای نقش کند. او به تازگی در فیلم "داستان‌های استکهلم" ساخته "فاهلن" بازی کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار