گزارش بازی لیورپول – رئال مادرید؛

راجرز: لیورپول به طور قطع صعود می‌کند

شکست یک بر صفر لیورپول مقابل رئال مادرید در چهارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان هم موجب نشد تا برندن راجرز سرمربی قرمزها نسبت به صعود از مرحله گروهی ناامید شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت لیورپول در بازی برگشت مقابل رئال مادرید از چهارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا هم متحمل شکست شد و این بار نتیجه بازی را با حساب یک بر صفر به حریف اسپانیایی واگذار کرد.

راجرز سرمربی لیورپول با وجود نارضایتی از شکست در این دیدار گفت: ما هنوز 2 مسابقه دیگر پیش رو داریم و شانس صعود را از دست نداده‌ایم. ما به سانتیاگو برنابئو آمده‌ایم، ورزشگاهی که در آن اکثر تیم ها با دریافت 3 یا 4 گل بازنده میدان می‌شوند اما بازیکنان لیورپول توانستند بازی را بسیار نزدیک با رئال حفظ کنند. می توان گفت بازی برابری داشتیم و هر چند از شکست یک بر صفر ناراحت هستیم اما این بازی نکات مثبت فراوانی هم برای ما داشت. برخی از بازیکنان جوان ما بسیار عالی کار کردند. دیدار برگشت مقابل رئال مادرید با آن چه دو هفته قبل در آنفیلد – دیدار رفت – شاهد آن بودیم تفاوت‌های بسیاری داشت. لیورپول هم اکنون در جایگاه دوم جدول پس از رئال مادرید قرار دارد و چشم به نتیجه بازی های آینده دوخته است.

راجرز رد ادامه تاکید کرد: وی به شاگردانش در لیورپول افتخار می کند . بسیاری از مردم حتی نام برخی از بازیکنان جوان لیورپول که در این  بازی به میدان آمدند را هم نشنیده‌اند اما آنان به خوبی در برابر قهرمان گذشته چمپیوتر لیگ ایستادگی کردند. این بازیکنان جوان سرمایه‌های تیملیورپول هستند.

*** آنچلوتی : بالوتلی را مسئول ناکامی‌های لیورپول ندانید

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید معتقد است نباید ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی لیورپول را مسئول ناکامی‌های اخیر این تیم دانست. آنچلوتی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل لیورپول گفت: این روزها حرف و حدیث در مورد ماریو بالوتلی بیش از حد زیاد شده است. او بازیکن بزرگی است که در سطح کلاس جهانی قرار داشته و همه از توانایی‌های منحصر به فرد وی آگاه هستند.
این بازیکن بزرگ زمانی به لیورپول ملحق شد که تیم با طوفان داخلی مواجه بوده، به تازگی لوئیس سوارز را  از دست داده و در حقیقت ماشین گلزنی خود را به باشگاه دیگری واگذار کرد.

آنچلوتی ادامه داد: آنان باید به دنبال راه حل دیگری برای حل مشکلاتشان باشند. سرمربی لیورپول باید شیوه و سبک بازیکنان جدید را پیدا کرده و از هر کدام بهترین بهره را ببرد. من فکر نمی‌کنم تمام مشکلات لیورپول بر گردن بالوتلی باشد. همه راجع به او صحبت می کنند. به عنوان مثال تعویض پیراهن با بازیکن حریف در فاصله بین دو نیمه کار عادی است، اما به دلیل انکه این کار توسط سوپرماریو انجام شده همه تصور می‌کنند او بار دیگر حاشیه سازی کرده است.مسائل دیگری هم در همین سطح برای بالوتلی پیش آمده که فقط توسط مطبوعات و رسانه‌ها بزرگ‌نمایی شده است. هر چند این بازیکن نهایت تلاش خود برای کمک به تیم را به کار بسته است اما مسائل جانبی مانع از خودنمایی بالوتلی به عنوان یک سوپر ستاره می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار