گزارش بازی بایرن- رم؛

گواردیولا: بازیکنان رم از تکرار نتیجه رفت ترسیده بودند

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی مقابل آ اس رم گفت: آنان بازی اصلی خود را ارائه ندادند بلکه فقط تلاش کردند نتیجه بازی رفت تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، تیم آ اس رم در دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان در حالی به ورزشگاه آلیانزآرنا برای رویارویی با بایرن مونیخ آمد که هنوز خاطره تلخ شکست 7بریک دیدار رفت را در یاد داشت.

شاگردان گواردیولا این بار هم موفق شدند با گل‌های فرانک ریبری در دقیقه 38 و گوتزه در دقیقه 65 حریف ایتالیایی را شکست دهند اما نتیجه پر گل بازی رفت تکرار نشد.

گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی 2برصفر مقابل آ اس رم گفت: بازیکنان رم از اینکه نتیجه پر گل بازی رفت تکرار شود می‌ترسیدند به همین دلیل با 6 دفاع به بازی پرداختند. البته پیروزی 7بریک نتیجه‌ای عجیب و غریب بود و ممکن است برای هر مربی فقط یک مرتبه در طول عمر پیش آید.

رم بسیار تدافعی بازی کرد و همین موضوع کار را برای بازیکنان بایرن دشوار ساخته بود.

*** گوتزه: بایرن فلسفه فوتبال گواردیولا را آموخته است

ماریو گوتزه زننده گل یکی از دو گل بایرن هم از کسب نتیجه پیروزی مقابل رم ابراز خرسندی کرده و گفت: بازیکنان بایرن هر روز بیشتر از قبل با فلسفه مربیگری گواردیولا آشنا می‌شوند ما درک درستی از خواسته‌های مربی کسب کرده‌ایم و حالا می‌توانیم انتظارات وی را در زمین مسابقه برآورده سازیم.

لازم به ذکر است، بایرن مونیخ با این پیروزی 12 امتیازی شده و در صدر جدول گروه E قرار گرفته است. آ اس رم و زسکامسکو هر کدام با 8 امتیاز به طور مشترک در رده دوم قرار دارند.

**گارسیا: رم چهره واقعی خود را به نمایش نگذاشت

رودی گارسیا سرمربی رم معتقد است شاگردان وی چهره واقعی این تیم که در دیگر مسابقات شاهد آن هستیم را در دیدار مقابل بایرن به کلی مخدوش کردند.

هر چند رم نسبت به بازی رفت که با نتیجه 7بریک به پایان رسید پیشرفت کرده و این بار فقط 2گل از حریف آلمانی دریافت کرد اما گارسیا باز هم از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد. وی پس از این دیدار گفت: ما می‌دانیم بایرن مونیخ تیم قوی تر میدان بود اما بازیکنان رم هم دارای تاکتیک صحیح و انگیزه کافی برای پیروزی بودند که باز هم نتوانستند توانایی‌های خود را آنگونه که شایسته است به نمایش بگذارند.

در حالیکه بازیکنان رم خوب دفاع کردند و بایرن مونیخ موقعیت‌های چندانی برای گلزنی نداشت دریافت این دو گل هم بسیار شرم‌آور است. در مقابل تیمی مثل بایرن مونیخ مجبور هستید بازیکنان را خوب سازماندهی کرده و به درستی دفاع کنید. پس از آن باید حریف را در ضد حملات غافلگیر کرد. متاسفانه فشار بی‌امان آنان برای مالکیت توپ طی مدت طولانی مانع از ابتکار عمل از سوی بازیکنان رم شد.

*** دروسی: باید بپذیریم بایرن تیم برتر بود

دنیله دروسی هافبک تیم رم ضعف تیمش مقابل بایرن را پذیرفته و گفت: باید بپذیریم بایرن مونیخ تیم برتر میدان بود و رم در مقابل آنان حرفی برای گفتن نداشت. بازیکنان ما بسیار تلاش کردند اما در نبردهای تن به تن مقابل حریف ناموفق بودند.

دروسی ادامه داد: تمرکز ما باید بر روی 2 بازی بعدی باشد زیرا سرنوشت ما برای صعود از گروه E به پیروزی مقابل زسکامسکو و منچستر سیتی بستگی دارد.

انتهای‌ پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار