نگاهی بر مهم ترین حوادث روزهای گذشته کشورهای غربی؛

چهره زشت خواننده معروف استرالیا نمایان شد/ ربودن دختر 16 ساله برای ایجاد رابطه نامشروع+تصاویر

رویدادهای حوادث روزهای گذشته کشورهای غربی را در این گزارش خواهید دید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ رویدادهای مهم حوادث روزهای گذشته کشورهای غربی را در ادامه می‌خوانید:



بقایای جسد یک مدیر معروف اهل هالیوود ،که دو سال از ناپدید شدنش می‌گذشت  توسط کوهنوردان در شمال لس انجلس  به طور اتفاقی پیدا شد.

"گاوین اسمیت" 2 سال پیش در ماه می 2012 خانه‌اش را با وسایل شخصی اش ترک کرد تا در خانه دوستش اقامت کند، در آن زمان خانواده "اسمیت" به خبرگزاری‌ها نگفتند که به چه دلیل  او خانه را ترک کره است. شبی که او در خانه دوستش اقامت میکند،در ساعت 10 شب بدون هیچ خبری با ماشینش خانه دوست خود را ترک میکند.همان 2 سال پیش مرسدس بنز مشکی او در انباری متروک که متعلق به یک دلال مواد به نام جان کریچ است،پیدا میشود.

منابعی گفته اند که "گاوین اسمیت" با همسر این دلال مواد رابطه خاصی داشته است.اگرچه کویچ و همسرش هنوز متهم به قتل نشده‌اند اما جزء مظنونین اصلی به شمار می روند.



اتوبوسی حامل 38 مسافر که ازشهر تورنتو به سمت نیویورک درحرکت بود که شبانه در شهر سیراکوس در نزدیکی نیویورک تصادف کرد.

علت تصادف، از دست دادن ناگهانی تعادل راننده به هنگام دیدن یک تریلی سنگین که از جلو به سمتش می‌آمد گزارش شده است و سپس  اتوبوس با یک ماشین پارک شده در نزدیکی خروجی( ندرو) برخورد شدیدی می‌کند.

از بین 38 مسافر 13 نفر دچار جراحات شدند که صدمات انها شدید نیست و به زودی از بیمارستان مرخص خواهند شد و تنها راننده اتوبوس است که بیشترین صدمات را متحمل شده و هم اکنون درکما به سر میبرد.



"کارلشا فری لند" زنی اهل فیلادلفیا  که روز گذشته ،چهارشنبه توسط "دلوین بارنس"  37 ساله ربوده شده بود، زنده پیدا شد و به خانواده اش بازگردانده شد.

ریشه  آدمربایی او از یک واقعه در ماه اکتبر، وقتی که  خانواده یک دختر 16 ساله گم شدن دخترشان را گزارش دادند، آغاز شده بود.

مامورین اف بی ای امریکا  از یک ماه پیش رد او را دنبال میکردند تا اینکه در روز 4 شنبه 6 نوامبر توانستند ماشین مخصوص آدمربایی "بارنس" را پیگیری و او را دستگیر کنند.

اتهامات او شامل آدمربایی،تلاش برای قتل، ضرب و شتم و ایجاد رابطه نامشروع اجباری می باشد.



موزیسین یک باند معروف راک اهل استرالیا در نیوزیلند،به جرم اجیر کردن فردی برای کشتن دو نفر دستگیر شد.

"فیل رود" 60 ساله  درامر باند  ای سی / دی سی  متهم شد به تهدید و شراکت در نقشه قتل دو شخص  که قاضی پرونده حکم کرده است اسامی افراد مورد اصابت نمیتواند فاش شود و وی تا تاریخ دادگاهش که 27 سپتامبر است به قید ضمانت آزاد است.

در قانون نیوزیلند حکم توطئه  برای کشتن اشخاص 10 سال زندان است.

عکس های "فیل رود" هنگام رفتن به دادگاه برای تفهیم اتهاماتش،برای مردم بسیاری شوک آور بود چراکه او یک مرد موزیسن جذاب و خوش قیافه به شمار می‌رفت اما چهره زشت و لاغر  وچشمان گود رفته او در دادگاه تعجب همگان را بر انگیخت. باند ای سی /دی سی از بزرگترین و پرفروشترین باند های موسیقی به شمار میرود که آهنگهای مشهور بسیاری را داراست.



مردی که تلاش کرده بود تا صندوق داروخانه ای در اسپانیا را خالی کند ،بدون پول آنجا را ترک کرد.

سارقی در سویل، اسپانیا به سمت داروخانه‌ای یورش می‌برد و اسلحه اش را بیرون می‌کشد و روبروی  صورت فروشنده می‌گیرد.داروساز خونسرد ،اما رو باریوز27 ساله میگوید:او از من خواست تا تمام پولهای صندوق را به او بدهم اما من خیلی ساده به او جواب دادم هیچی به ان مرد نخواهم داد.

آن مرد سارق در حالی که زبانش ازشدت ترس و شوک بند امده بود، دوباره خواسته اش را تکرار کرد و اسلحه اش را به من نزدیک تر کرد.اما من باز هم پا فشاری کردم و جواب رد دادم.

مشتری 34 ساله در داروخانه میگوید:من از رفتار خونسردانه مرد فروشنده گیج بودم اما کمی بعد مرد مسلح منصرف شد و مغازه را ترک کرد.این خیلی عجیب بود که او میخواست سرقت کند اما ناگهان کارش را نادیده گرفت و رفت.



زمانی که یک افسر پلیس برای چند کودک درباره مقرفرماندهی و خدمات تخصصی پلیس،سگهای تجسس و اسلحه ها صحبت میکرد ناگهان اتفاقی گلوله ای از اسلحه او به سمت یک کودک 7 ساله شلیک شد.دختر 7 ساله بعد از اینکه گلوله افسر پلیس هنگام بازدید از  مقر فرماندهی پلیس که از طرف مدرسه بود، به او شلیک شد. صدمه دید اما طبق گفته پزشکان حالش دیگر رو به وخامت نیست و چند روز دیگر میتواند از بیمارستان مرخص شود.



مردم مکزیکو جست و جو می کنند برای 43  دانش اموز گمشده که یک ماه از مفقود شدنشان میگذرد.

در پی یک اعتراض دانشجویی در ایگوالا مکزیکو بر علیه تبعیض و خواسته های دانشجویان ،43 دانش اموز ناپدید شدند و مردم انها را مرده فرض می کنند.

در شب اعتراض 6 نفر از دانشجویان مرده پیدا شدند با صورتی خونین و چشمانی کنده شده ،و عده ای نیزبه خاطر تهدید های مشکوک از شهر ایگوالا فرار کردند.اما 43 تن از دانشجویان از ان شب به بعد دیگر دیده نشدند.همکلاسی انان ادعا میکنند که انها بوسیله پلیس گرفته شدند  اما مراجع قانونی این ادعا را انکار میکنند.

روزنامه ها میگویند این یک ترور قتل سازماندهی شده توسط اشخاص خاص در مکزیک است که هنوز هویت انان معلوم نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار