سفر هیئتی از منچستریونایتد به رم برای مذاکره بر سر استروتمن

هیئتی از مسئولان باشگاه منچستریونایتد هفته آینده به رم سفر می‌کنند تا از نزدیک شرایط کوین استروتمن را برای انتقال به اولدترافورد بررسی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت؛ لوئیس فن‌خال سرمربی هلندی منچستریونایتد قصد دارد با مبلغ 30 میلیون پوند کوین استروتمن ملی‌پوش هلندی آ اس رم را به خدمت بگیرد، اما قبل از امضاء این قرارداد نسبتا گرانقیمت، مسئولان منچستریونایتد باید از نزدیک عملکرد این هافبک توانمند را مورد ارزیابی قرار دهند.
 
هرچند قرار بود استروتمن در ماه مارس به اولدترافورد منتقل شود، اما مصدومیت وی از ناحیه زانو این انتقال را به تعویق انداخت.
 
هیئتی از مسئولان یونایتد هفته آینده به رم سفر می‌کنند تا علاوه بر بررسی وضعیت سلامت استروتمن، مذاکرات با طرف ایتالیایی را هم آغاز کنند. جیمز پالوتا مالک باشگاه رم که از علاقه فن‌خال به استروتمن باخبر شده، برای انتقال وی مبلغ 100 میلیون پوند در نظر گرفته که کاملا اغراق آمیز است.
 
*** حضور مهاجم 18 ساله در ترکیب یونایتد
 
توجه ویژه لوئیس فن‌خال به جیمز ویلسون مهاجم 18 ساله یونایتد موجب شده جایگاه روبین فان‌پرسی با تهدید روبرو شود، بطوریکه فن‌خال قصد دارد در دیدار هفته آینده مقابل کریستال پالاس ، فان‌پرسی را نیمکت نشین کرده و به جای او از مهاجم 18 ساله در ترکیب تیم استفاده کند.
 
برای ویلسون جوان این می‌تواند یک شروع استثنایی در رقابت‌های لیگ برتر باشد.
 
این گزارش می افزاید؛ فان‌پرسی هم اکنون در رتبه چهارم برترین گلزنان لیگ جزیره قرار دارد، اما هرگز مورد توجه فن‌خال نبوده و با آمدن آنخل دی‌ماریا به اولدترافورد او به یک بازیکن ذخیره تبدیل شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار