فقیهی خبر داد

ثبت‌نام بيش از ۳۱۵ هزار دانشجو براي اعزام به عمره

رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با بيان اينكه زمان نام‌نويسي عمره دانشگاهيان ۱۵ آبان‌ماه به پايان مي‌رسد، گفت: بيش از ۳۱۵ هزار دانشجو با ثبت‌نام در سامانه اشتياق خود را به طواف كعبه اعلام كرده‌اند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از پايگاه اطلاع‌رساني حج حجت‌الاسلام والمسلمین سيدمحمدرضا فقيهي، رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيانبا اشاره به اينكه زمان نام‌نويسي عمره دانشگاهيان ۱۵ آبان‌ماه به پايان مي‌رسد، گفت: تاكنون بيش از ۳۱۵ هزار دانشجو با ثبت‌نام در سامانه اشتياق خود را به طواف كعبه اعلام كرده‌اند.
 
وي افزود: براساس آمار ارائه شده تا صبح چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه تعداد ۱۰۰ هزار دانشجوي مجرد براي عمره ۹۴ در سامانه ثبت‌نام عمره دانشگاهيان نام‌نويسي كرده‌اند.  
 
رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان ادامه داد: در اين نام‌نويسي كه تاكنون نسبت به سال گذشته با افزايش ۱۵ هزار نفري روبه‌رو بوده است، ۱۳۷ هزار و ۹۷۰ نفر از دانشجويان متأهل ۲ نفره و ۷۰ هزار و ۹۵۰ نفر از دانشجويان متأهل ۳ نفره بوده‌اند كه آرزوي سفر به مكه و مدينه را دارند.  
 
وي همچنين تعداد اساتيد يك نفره را ۲۳۳۷ نفر، اساتيد دو نفره را ۶۱۴۲ نفر و اساتيد ۳ نفره را ۷۲۷۸ نفر اعلام كرد كه در سامانه ثبت‌نام كرده‌اند و گفت: در مجموع تا ساعت ۸:۳۰ صبح امروز تعداد ۳۱۵ هزار و ۳۵۶ نفر براي اعزام به عمره دانشگاهيان در سال ۹۴ اعلام آمادگي كرده‌اند.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین فقيهي با بيان اين‌كه قرعه كشي اينترنتي در روزهاي ۱۷ و ۱۸ آبان ماه در سراسر كشور برگزار و نتايج آن نيز ۱۹ آبان‌ماه از طريق پايگاه اينترنتي لبيك اعلام مي‌شود، ابراز كرد: اطلاع رساني استان‌هايي كه زمان و مكان قرعه‌كشي آن‌ها اعلام نشده، متعاقبا اعلام خواهد شد.  
 
علاقه‌مندان براي اطلاع از زمان و مكان قرعه‌كشي عمره دانشگاهيان مي‌توانند به لينك مربوطه در پايگاه اينترنتي لبيك مراجعه كنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار