نصیری‌نیا: رضازاده باید کارش در فدراسیون را جدی بگیرد/ احتمال کسب مدال برای سبک وزن‌ها وجود ندارد

کارشناس وزنه‌برداری کشورمان گفت: بهترین کاری که حسین رضازاده در این وهله زمانی می‌تواند انجام دهد، جدی گرفتن کارش در فدراسیون وزنه‌برداری است.

شاهین نصیری‌‌نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص احتمال حضور حسین رضازاده در انتخابات کنفدراسیون آسیایی اظهار داشت: فدراسیون ما از لحاظ مدیریتی ضعف دارد و حسین رضازاده بهتر است نسبت به رفع این ضعف‌ها اقداماتی را انجام دهد.

وی مسابقات جهانی را اینگونه ارزیابی کرد: رقابت‌های جهانی قزاقستان از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، از این رو مسابقه مهمی به شمار می‌آید و تیم‌های بیشتری در این دوره از مسابقات حضور دارند.

کارشناس وزنه‌برداری کشورمان در خصوص شرایط کلی تیم ملی کشورمان بیان کرد: با توجه به فاصله زمانی کمی که بین مسابقات آسیایی و رقابت‌های جهانی وجود داشت، وزنه بردارها از نظر ریکاوری مشکل داشتند، دیر به اردو بازگشتند و کار مشکلی را در این رقابت‌ها پیش رو دارند.

وی درباره نقاط قوت و ضعف تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: در تیم ما اصلا همدلی وجود نداشت، برنامه‌ریزی قوی هم نداشتیم و چند روز طول کشید تا تیم را برای مسابقات جمع کنند.

عدم برنامه‌ریزی دقیق و قدرتمند نشانه ضعف مدیریت در تیم ملی ما است. اما نقاط قوت تیم، استعدادهایی مثل بهداد سلیمی، کیانوش رستمی هستند و نقطه قوت دیگری وجود ندارد.

نصیری‌نیا در خصوص احتمال کسب مدال کسب وزن‌ها در رقابت‌های جهانی قزاقستان گفت: هیچ احتمالی برای کسب مدال برای سبک‌وزن‌ها وجود ندارد؛ زیرا رکوردها مشخص شده است و به راحتی نمی‌توان در این مسابقات کسب مدال کرد، اما به هر حال باید امتیاز کسب کنند.

کارشناس وزنه برداری در خصوص احتمال مدال‌آوری سایر وزنه بردارها گفت: احتمال کسب مدال طلا توسط بهداد سلیمی بسیار بالاست وشانس کسب مدال توسط کیانوش رستمی نیز وجود دارد.

وی در پایان در خصوص رقبای اصلی ایران در رقابت‌های جهانی خاطرنشان کرد: چین با توجه به اینکه در مسابقات آسیایی از نفرات اصلی تیم استفاده نکرده است، رقیب اصلی ایران به شمار می‌آید و هم چنین روسیه، قزاقستان و بلغارستان نیز از رقبای ایران به شمار می‌آیند.

گفتنی است، در حاشیه کنگره سالیانه فدراسیون جهانی وزنه برداری بسیاری از روسای فدراسیون‌های وزنه‌برداری کشورهای آسیایی حمایت خود را از کاندیداتوری حسین رضازاده برای پست نایب رئیسی و عضویت در هیأت رئیسه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا اعلام کردند.

انتخابات طی روزهای 5و6 ژانویه 2015 در دوحه قطر برگزار می‌شود تا رئیس، نواب رئیس، دبیر کل، اعضای هیأت رئیسه و کمیته‌های مختلف کنفدراسیون وزنه برداری آسیا برای چهار سال انتخاب شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار