ونگر: هواداران آرسنال صبور باشند/ والکات به زمان نیاز دارد

آرسن ونگر، سرمربی تیم فوتبال آرسنال از هواداران این باشگاه خواست صبور باشند و اطمینان داد تئو والکات به زودی به دوران اوج باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، تیم آرسنال امروز شنبه در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر جزیره به مصاف سوانسی سیتی می رود و قرار است تئو والکات پس از پشت سر گذاشتن یک دوره طولانی مصدومیت در این بازی حضور داشته باشند و اسکات 25 ساله ژانویه گذشته از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بود و طی این مدت نتوانست برای توپچی‌ها به میدان برود.

حالا قرار است علاوه بر بازی والکات برای تیم آرسنال، از سوی روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس هم برای حضور در رقابت‌های انتخابی یورو 2016 به میدان فرستاده شود.

دیدار بعدی تیم ملی انگلیس در چهارچوب این مسابقات مقابل اسلوونی خواهد بود.

ونگر پیش از این در مورد حضور والکات در تیم ملی انگلیس ابراز خوشحالی کرده بود اما حالا امیدوار است روی هاجسون فرصت بیشتری به او دهد و دقایق طولانی در زمین حضور نداشته باشد.

ونگر گفت: همه می دانیم چه مدت طول کشید تا مصدومیت والکات بهبود یابد.

در مصدومیت‌های عادی معمولا زمان درازی طول می‌کشد تا بازیکن بتواند بار دیگر هماهنگی خود با تیم را بدست آورده و تمام توان خود را به معرض نمایش بگذارد.

در مورد والکات دوران مصدومیت 10 ماه بطول انجامیده و طبیعی است به این سرعت نتواند خود را با تیم تطبیق دهد.

ونگر ادامه داد: چنین بازیکنانی سرعت خود را از دست می‌دهند و به زمان بیشتری برای کسب آمادگی کامل نیاز دارند.

والکات هم حداقل به 2 ماه زمان برای بازگشت کامل به ترکیب تیم ملی انگلیس نیاز دارد .

*انتقاد بازیکن سابق یونایتد از ونگر  

جانی گیلز بازیکن سابق منچستر یونایتد عملکرد آرسن ونگر را بشدت مورد انتقاد قرار داده و گفت: ناتوانی ونگر در سازماندهی خط دفاع موجب می‌شود آرسنال به هیچ موفقیتی در رقبات‌های این فصل نرسد.

تیم آرسنال در جدول رده بندی لیگ برتر در جایگاه چهرم قرار داشته و با چلسی بعنوان تیم صدرنشین 9 امتیاز فاصله دارد.

تساوی 3 بر 3 آرسنال مقابل آندرلخت بیش از گذشته ضعف خط دفاع این تیم را نشان داد و منتقدان اطمینان دارند اگر ونگر ضعف در این ناحیه را جبران نکند باید با قهرمانی لیگ برتر خداحافظی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار