بهره‌مندی 8 هزار سالمند از خدمات طرح نیابت

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح نیابت طی هفت ماه نخست سال، گفت: 8 هزار و 166 نفر از خانواده‌ی شهدا، جانباز، سالمند و بی‌فرزند از خدمات طرح نیابت بهره‌مند شدند.

 فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه طرح نیابت درسراسر کشور و به ویژه در جوامع شهری اجرای می‌شود گفت: طرح نیابت متفاوت از دیگر طرح‌های حمایتی از سالمندان است و تمام عرصه‌ها چون عمرانی،فرهنگی، آموزشی، درمانی و هنری را شامل می‌شود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه این طرح موفق به دریافت جایزه فدراسیون بین‌المللی و سلیب سرخ جهانی شده افزود: داوطلبان و خانواده های آنان در ایام خاص سالمندان مانند عید نوروز، شب یلدا می‌توانند سالخوردگانشان به منزل خود دعوت کنند و یا آن‌ها را به سفر ببرند.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به اینکه در 7 ماهه نخست سال، 3 هزار و 505 نفر در این طرح شرکت‌ کردند اظهار داشت: داوطلبان هلال احمر در این مدت به دیدار 8 هزار و 166 سالخورده رفتند.
 
وی همچنین در خصوص خدمات درمانی ارائه شده به نیازمندان خاطر نشان کرد: 5 هزار و 364 مورد خدمات درمانی به ارزش ریالی یک میلیارد و 72 میلیون به نیازمندان ارائه شده است.
 
به گفته‌ی رافع، طی هفت ماه گذشته، 18 هزار و 499 بسته به ارزش یک میلیارد و 902 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نیابت ، خدمات ، سالمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار