تعرفه جدید پهنای باند اینترنت +جدول

تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت با اعمال تخفیف 25 درصدی برای تمامی ارائه دهندگان اینترنت اعلام شد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ، کمیسیون تنظیم مقررات 20 مهر ماه در جلسه شماره 200 خود مصوبه پیشین خود مبنی بر تخفیف 35 درصدی تعرفه پهنای باند اینترنت برای ارائه کنندگان خدمات اینترنت ADSL را تغییر داد و به تخفیف 25 درصد برای تمام ارائه دهندگان اینترنت اصلاح کرد.

بر اساس اعلام رگولاتوری این مصوبه از اول آبان ماه لازم‌الاجرا است.

بر این اساس تعرفه پهنای باند اینترنت برای تمامی خدمات، کاربردها و بهره‌برداران با 25 درصد کاهش نسبت به مصوبه جلسه 166 مورخ 92.3.30 به شرح ذیل تعیین شده است:

تعرفه اینترنت

بر این اساس از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این مصوبه، تعرفه پهنای باند اینترنت جلسه 181 فاقد اعتبار است اما سایر تخفیفات جلسه 181 نیز برای تمامی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت مبتنی بر فناوری ADSL معتبر است.

سایر مفاد مصوبه 181 کماکان معتبر است و شرکت‌های ارائه دهنده ADSL باید خدمات خود را برای کاربران نهایی مطابق تعرفه‌های این مصوبه ارائه کنند و به هیچ عنوان مجاز به افزایش تعرفه‌های خود بالاتر از سقف تعیین شده در این مصوبه نیستند.

 با توجه به روند کاهشی قیمت جهانی پهنای باند اینترنت، رگولاتوری پس از 6 ماه با هماهنگی زیرساخت پیشنهاد تعدیل تعرفه پهنای باند اینترنت را به کمیسیون ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار