همکاری سه‌جانبه برای تدوین نهایی سند ملی برنامه راهبردی سالمندان کشور صورت می‌گیرد

رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: به منظور بهره‌مندی از تجارب سایر کشورها در زمینه تدوین نهایی سند ملی برنامه‌ راهبردی سالمندان کشور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان بهزیستی و جمعیت ملل متحد با یکدیگر همکاری می‌کنند.

صادق رستمی رییس دبیر خانه شورای ملی سالمندان کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: سند ملی برنامه‌ راهبردی سالمندان در گذشته از سوی گروه‌های کارشناسی در سازمان بهزیستی، وزارت کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاههای مرتبط در حوزه سالمندی پیش‌نویس شد که به منظور بهره‌مندی و استفاده از تجارب سایر کشورها در خصوص تدوین این سند وزات تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان بهزیستی و جمعیت سازمان ملل متحد تفاهم‌نامه همکاری را منعقد کردند.

وی افزود: به دنبال انعکاس این تفاهم‌نامه اولین نشست و هم‌اندیشی برای تدوین نهایی سند در مهر ماه سال جاری همزمان با هفته سالمندان با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه و نمایندگان جمعیت ملل متحد و سایر سازمانهای مرتبط با حوزه سالمندی و ngo ها تشکیل شد.

رستمی ادامه داد: امروز شاهد برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی با حضور میهمانان خارجی سازمان help ag و سایر دستگاههای مرتبط و اساتید برای تدوین نهایی سند راهبردی کشور هستیم.

رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور خاطر نشان کرد: این جلسات به مدت 4 روز برگزار می‌شود که در روز دوم برگزاری کارگاهها خواهیم داشت و در روز سوم بررسی وضعیت کشورهای اروپایی و خاورمیانه و آسیایی و بهره‌گیری از تجارب آنها صورت می‌گیرد و در روز چهارم نسبت به جمع‌بندی مسائل مطرح شده طی روزهای گذشته اقدام می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نهایی ، سند ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار