شیراز؛

شد 50 درصدی وقوع آتش‌سوزی در مراتع ‌مرودشت

فرماندار مرودشت گفت: در حال حاضر 23 شرکت تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان در حال فعالیت و عملیات اجرایی 25 واحد دیگر نیز آغاز شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سید یدالله حسینی‌فر، گفت: هم‌اکنون بیش از 300 نفر در نواحی شهرک صنعتی شهرستان مرودشت مشغول به فعالیت هستند.

وی به ابلاغ معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری فارس در راستای طرح تشویق سرمایه‌گذاری و مأموریت یافتن فرمانداران به انجام این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: همایش سرمایه‌گذاران با حضور بیش از 700 سرمایه‌گذار هفته گذشته در این رابطه در مرودشت برگزار شد.

فرماندار مرودشت اظهار کرد: در راستای این ابلاغیه، کمیته تسهیل‌گر پاسخ به استعلامات در سرمایه‌گذاری‌ها در این شهرستان تشکیل شده و هر فرد سرمایه‌گذاری که قصد سرمایه‌گذاری در مرودشت را دارد شخصا از طریق خود فرماندار وارد بررسی و مطالعات کارشناسی می‌شود.

حسینی‌فر همچنین از افزایش 50 درصدی آتش‌سوزی‌ در مراتع شهرستان مرودشت در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: سال گذشته 30 مورد آتش‌سوزی در وسعت 300 هکتار و امسال 50 مورد آتش‌سوزی در وسعت 700 هکتاری در این شهرستان رخ داده است.

فرماندار شهرستان مرودشت با ابراز تأسف از تخصیص نیافتن اعتباری مناسب جهت جبران خسارت ناشی از آتش‌سوزی‌ها، خاطرنشان کرد: عمده آتش‌سوزی‌های امسال مرودشت توسط نیروهای مردمی اطفاء شد.

‌انتهای پیام/م
برچسب ها: شیراز ، مرودشت ، آتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.