ایران حق میزبانی در هیچ‌یک از رقابت‌های بین‌المللی والیبال را ندارد!

دست انداز‌های جهانی برای والیبال ایران/ممنوعیت، ایرانی را برای موفقیت‌ مصمم‌تر می‌کند

منابع خبری در اروپا مدعی هستند که ایران دیگر اجازه میزبانی در هیچیک از رقابت‌های بین‌المللی والیبال که زیر نظر مستقیم FIVB برگزار می شود را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران منابع خبری در اروپا به نقل از فدراسیون جهانی والیبال FIVB اعلام کرده‌اند که ایران تا اطلاع ثانوی اجازه میزبانی در رقابت‌های بین‌المللی‌ والیبال را که زیر نظر مستقیم فدراسیون جهانی‌ برگزار می‌شود، نخواهد داشت.
 
 این ممنوعیت به بهانه حضور بانوان در رقابت‌های  والیبال مطرح شده و در ادامه تاکید می‌شود که این ممنوعیت با دو استثنا‌ همراه خواهد بود،  که استثنای نخست مربوط به مسابقات داخلی ایران در چهارچوب رقابت‌های لیگ جهانی است که طبق تقویم از پیش تعیین‌ شده این مسابقات بدون تغییر طبق روال قبل برگزار می‌شود و استثنای دوم به بحث میزبانی ایران در رقابت‌های آسیایی 2015 میلادی که در شهر تهران برگزار خواهد شد مربوط می‌گردد. منابع خبری در اروپا باز پس گیری میزبانی ایران از رقابت‌های نوجوانان و تقدیم این میزبانی به کشور آرژانتین را اولین پاسخ فدراسیون جهانی به بحث مربوط به حضور بانوان در رقابت‌های والیبال قلمداد کرده‌اند.
 
 به نظر می‌رسد رشد و پیشرفت والیبال ایران طی چند سال اخیر و تبدیل شدن آن به یک قدرت در این رشته باعث شده تا اروپایی‌ها با فراهم کردن دست انداز‌هایی به مبارزه سرد با این رقیب جدی و پر قدرت پرداخته و مسائل غیر فنی را در این رابطه دخیل کنند.
 
 این اولین باری نیست که کشور‌های اروپایی در بحث موفقیت‌های ایران سنگ اندازی می‌کنند و در بخش‌های بجز ورزش هم این موضوع به عینه‌ مشهود است البته توانایی‌جوانان ایران اسلامی چه در داخل  کشور و چه در خارج از کشور بر همگان اثبات شده و از این پس چه میزبان باشیم و چه نباشیم قدرت‌های اروپایی می‌بایستی به والیبال ایران  احترام بگذارند و آن را به عنوان یک قدرت پذیرفته و در زمین مسابقه این موضوع به اثبات رسیده و خواهد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، بانوان ، میزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
44444
۱۱:۰۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۳
چشم دیدن موفقیت های ایرانو ندارن بهونه تراشی میکنن بچه هاغمشون نباشه ماهمین جوری عاشقشونیم
Poland
محسن
۰۶:۱۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۳
شرط دیگه شون هم ازادی بدون قید و شرط غنچه قوامیست که به خاطر دیدن والیبال الان دو ماهه که تو زندانه
سایت خبرنگاران سانسورگر
Iran (Islamic Republic of)
جاوید
۲۰:۵۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
سلام من یکی از طرفداران ورزش والیبال هستم خواهش میکنم نگذارید مسایل حاشیه مانع پیشرفت والیبال ایران شود،همانطور که مسؤلان میگویند ایران هرگز مخالف حضور بانوان در عرسه ورزش و مسایل فرهنگی نیست پس با تدبیر درست باید با حضور بانوان با پوشش درست اسلامی این مسایل حاشیه که باعث جلوگیری از پیشرفت والیبال میشود را حذف کرد
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۰:۲۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
والیبال ایران فوق لعاده پیشرفت کرده و نباید
جلوگیری از ورود بانوان در ورزشگاه برای مسابقات بین المللی کرد تا بهانه ای باشه دست fivb
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
واقعا مسخرس که تو ی کشور خانم ها اجازه ورود به ورزشگاه هارو نداشته باشند ، بعدش خارجی باید بیان واسه ما دل بسوزن همون بهتر که هیچ مسابقه ای تو ایران نباشه با این شرایط.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
اینا عرضه داشتن حرفاشونو تو زمین میزدند
Iran (Islamic Republic of)
سقوط آزاد
۱۹:۱۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
چرا صورت مسئله رو پاک می کنید یعنی واقعا خانم ها نباید حق حضور در استادیوم ها رو برای تشویق تیم ملی کشور خودشون داشته باشند؟
Iran (Islamic Republic of)
ramin
۱۸:۰۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
خوب چرا نمیزارن بانوان بیان داخل ورزشگاه . مگه فضای ورزشگاه از فضای دانشگاه آزاد یا پارکهای تهران بدتره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم صفاری
۱۷:۳۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
lهموطنان عزیز ملاحظه میفرمائید که ملل فوکول کراواتی اروپا چقدر سخیف و پر رو هستند و در کوچکترین مسائل داخلی کشورها دخالت میکنند.تک تک این مردمان حسودند. چند سوئدی از اینکه در زنجان سالن بدمینتن وجود دارد بسیار ناراحت شدند و این ناراحتی از چهرشان مشخص شد.حالا حدث بزنید از داشتن انرژی هسته ای چه دقی در دلشان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
چرا به اونها بهانه می دهید تا بهانه جویی کنند،
ایران با آزادی بانوان حتی تماشای بازی مشکل دارد، آنها با مقایسه با کشور های خودشان این موضع را گرفتند، فکر می کنند که کشوری که این پیشرفتی در والیبال داشته باشد باید از هر لحاظ از جمله حقوق بانوان منصفانه برخورد کند.
Iran (Islamic Republic of)
meli
۱۶:۳۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
مسئولان براحتی میتوانند شرایط حضور بانوان در ورزشگاه برای دیدن بازیهای والیبال رو فراهم کنند تا هم زنان ایرانی از این تبعیض خلاص بشن و هم چنین بهانه ای دست فدراسیون والیبال نداده باشن. متاسفانه تنگ نظریها مانع این اقدام میشه... شما هم بنظرم دارید بهونه بیخودی میارید و تئوری توطئه میچینید!!! مدتهاست که فدراسیون والیبال تذکر میده و مسئولین ما بی توجه اند... در ضمن نظرات مخالفتون رو هم بذارید ثواب داره!!!
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۶:۳۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
كور شود هر كه نتواند ديد
انسان با ديدن كارهاي اين بي‌چاره ها واقعا ياد بچه هاي كوچيك مي‌افته
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۰۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
از ایت شیاطین توقعی بیشتر از این نمیشه داشته باشی
کاش یه قسمتی مخصوص بانوان تعبیه بشه که ببینیم دیگه چه بهونه ای دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
مگه غیر از اینه که در همه کشورهای حاضر در مسابقات جهانی حضور خانواده ها و بانوان آزاد هست چرا ما تابع قوانین جهانی نیستیم ؟ و ساز خودمان را میزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
کارهمیششونه اگه ماکوتاه بیاییم دفعه بعدیه چیزغیرمعقول ترمیخواهند اصلا مسائل داخلی وسیاست داخلی ما به انها چه ربطی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۲:۴۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
کور شود چشم حسودان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
واقعا که بهونه های جالبی میارن تا حضور خانم هارو آزاد نکنن حاضرن هرجوری محدود بشن ولی نذارن خدای نکرده خانوما وارد سالن بشن. اینا همه به والیبالمون ضربه میزنه کی میخوان به فکر بیفتن خدا میدونه