آخرین تریلر منتشر شده از "هابیت: نبرد پنج سپاه"

کمپانی وارنر بروس تریلر جدیدی را از فیلم "هابیت: نبرد پنج سپاه" سومین قسمت از سه‌گانه "هابیت" اثر "پیتر جکسون" را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ کمپانی وارنر بروس تریلر جدیدی را از فیلم "هابیت: نبرد پنج سپاه"  سومین قسمت از سگانه "هابیت" اثر "پیتر جکسون" را منتشر کرد.
 

"هابیت: نبرد پنج سپاه" بخش سوم سه‌گانه سینمایی هابیت است که قرار است در سال ۲۰۱۴ اکران شود. تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی این اثر توسط پیتر جکسون انجام شده است. این فیلم بر اساس کتابی با همین نام اثر جی آر آر تالکین (۱۹۳۷) ساخته شده است.نام این فیلم در ابتدا هابیت: آنجا و بازگشت دوباره بود ولی پیتر جکسون در ۲۵ آوریل ۲۰۱۴ اعلام کرد نام فیلم به هابیت: نبرد پنج سپاه تغییر کرده است.
 
داستان این فیلم در سرزمین میانه و شصت سال قبل از داستان ارباب حلقه ها اتفاق می افتد. قسمتهایی از فیلم نیز از ضمیمه جلد سوم سه گانه ارباب حلقه ها برداشت شده است. داستان این فیلم مربوط به بیلبو بگینز و دوستش گندالف جادوگر و سیزده ارباب دورف، برای گذر از سرزمین میانه و رسیدن به تنها کوه، بیرون کردن اژدهای اسماگ از اره بور و بیرون راندن سائورون از دول گولدور است. این فیلم به عنوان پر هزینه ترین فیلم تاریخ سینما با بودجه ای بالغ بر 350 میلیون دلار است که رقمی تقریبا 1000 میلیارد تومانی بودجه این فیلم است.
 

"هابیت: نبرد پنج سپاه" ۱۷ دسامبر با نقش آفرینی : مارتین فریمن، ایان مک کلن، ریچارد آرمیتج، اندی سرکیس، ویلیام کیرچر، گراهام مک‌تاویش، کن استوت، هوگو ویوینگ، جیمز نسبیت، آیدان تورنر، لوک ایوانس، استیفن فرای، بیلی کون‌نولی، اوانجلین لیلی، کریستوفر لی، کیت بلانشت، ایان هلم، سیلوستر مک‌کوی، الیجاه وود و اورلاندو بلوم روی پرده می رود.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار