ساری؛

انعقاد 56 قرارداد طرح عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران

طرح عمرانی در راستای تکمیل زیرساختها و براساس طراحی مناسب ، برآورد هزینه و تخصیص اعتبار لازم اجرا می شود

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری؛ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت : رسالت شرکت شهرکهای صنعتي اجرای زیرساخت لازم جهت استقرار واحدهای تولیدی و بسترسازی مناسب در بخش تولید و صنعت است .

سید مصطفی موسوی با اشاره به انعقاد ساخت طرح های عمرانی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی افزود : آغاز امسال تاکنون 56 قرارداد طرح عمرانی در راستای تجهیز و تکمیل زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقدشده است که با تکمیل آن شاهد رشد و شکوفایی بخش تولید و صنعت خواهیم بود .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، کاهش زمان و مدیریت بهینه در اجرای طرح عمرانی را مهمترین برنامه شرکت دانست و گفت : زمان در روند اجرای طرح دارای اهمیت بالایی است که موجب کاهش هزینه های جاری در اجرا ء طرحهای عمرانی نیز می شود .

سید مصطفی موسوی تأکید کرد : با اجراي 56طرح عمرانی 56 ميليارد ريال از محل منابع ملي ، استانی و داخلی شركت ، جهت تکمیل زیرساختها هزینه خواهد شد .

وی تصریح کرد : مهمترین طرح هاي عمرانی شامل گازرسانی ، زیرسازی و آسفالت ، تصفیه خانه فاضلاب ، آب ، برق و مخابرات است که با اجرا و تکمیل آن ، شاهد رشد و توسعه شهرکها و نواحی صنعتی استان خواهیم بود.

انتهاي پيام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.