هفته دوم لیگ برتر والیبال؛

مومنی‌مقدم: بازی‌های مرحله مقدماتی حکم تدارکاتی برای پلی آف را دارد/ فقط هماهنگی می‌خواهیم

تیم والیبال میزان خراسان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال درتبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر می‌رود.

غلامرضا مومنی‌مقدم  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به نظرم تبریز یکی از آماده‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر امسال است چون در ترکیب این تیم هیچ یک از بازیکنان ملی پوش حضور نداشتند و تبریزی‌ها حدود 2ماه و اندی برای رسیدن به آمادگی مطلوب و انجام تمرین منظم و منسجم فرصت داشتند.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: "آرمین تشکری" مدافع تیم ما از ناحیه زانو در مسابقات آسیایی دچار مصدومیت شده است و زیرنظر پزشک تمریناتش را انجام می‌دهد.
آسیب دیدگی وی درحدی نیست که نتواند تیم را همراهی کند.

مومنی گفت: بازی در تبریز بسیار سخت است ما با تمام توان کار خواهیم کرد تا سه امتیاز کامل را بگیریم. در لیگ امسال گام اول را محکم برداشتیم و این مسأل از نظر انگیزشی و روحی برای بازیکنان بسیار خوب بود. هر چه بر تعداد مسابقات و بازی‌ها افزوده شود تیم میزان به هماهنگی بیشتری دست پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم میزان باتجربه  هستند و از نظر فنی در شرایط خوبی قرار دارند آن‌ها فقط نیاز به هماهنگی دارند. این مسأله که امسال مسابقات هفته‌ای یک بار برگزار می‌شود بسیار تصمیم خوب و حرفه‌ای بود که گرفته شد.

شاید به خاطر کم بودن تعداد مسابقات جذابیت لیگ کمتر شود ولی همین که فشار زیاد 2بازی در هفته و سفرهای طولانی از روی دوش بازیکنان برداشته شده و آن‌ها فرصت بیشتری برای ریکاوری دارند باعث بالا رفتن سطح کیفی لیگ می‌شود. معتقدم دیدارهای رفت و برگشت به مثابه بازی تدارکاتی برای مرحله پلی آف است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار