افاضلی:

گزینه‌های مربیگری برای تیم ملی مشخص شده است!/کرانچار گزینه اصلی برای تیم ملی امید

هومن افاضلی تاکید کرد که برای کسب جواز حضور در المپیک برنامه‌ریزی جدی‌تری نیاز است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هومن افاضلی گفت: در حال حاضر با 21 بازیکن در اردو هستیم. برخی از بازیکنان کارهای خروج از کشورشان قطعی نشده که در صورتی که نهایی نشود باید برایشان جایگزینی در نظر بگیریم. به هر حال این مشکل برای تیم ملی امید همیشه وجود داشته و اینبار که زمان کمی برای پیگیری این مشکل داشتیم.



وی ادامه داد: امیدوارم با توجه به زمان بیشتری که در اردوهای بعدی خواهیم داشت و همچنین با پیگیری هرچه بیشتر کاشانی کارها به موقع سازمان‌دهی شود. چراکه کاشانی توانایی کمک به تیم ملی امید را دارد، بطوری که شاهد این موضوع بودیم که تمرین تیم ملی امید پس از سال‌ها در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد که اتفاق بسیار مثبتی برای تیم ملی امید است. درکل از نظرم کارها خوب پیش می‌رود و در آینده روند بهتری هم شاهد خواهیم بود.



وی درباره اردوی قطر و تکلیف سرمربی تیم ملی امید در این اردو گفت: هم اکنون بحث حضورم در تیم ملی امید به عنوان مربی صرفا برای کمک است، چراکه شرایط تیم سخت است و کسی که در کنار تیم حضور دارد باید از بازیکنان شناخت خوبی داشته باشد و همچنین باید تجریبه بین المللی داشته باشد. اما بطورکلی گزینه‌های مربیگری برای تیم ملی امید تا حدودی مشخص است که یکی از آنها کرانچار است که در کمیته فنی هم اسامی مورد نظر مطرح شده است. اسامی دیگری هم مطرح است اما تا کنون هیچ چیز مشخص نیست.



وی در پایان درباره شرایط تمرینی آتی تیم ملی امید و بازی‌های تدارکاتی پیش رو گفت: ما برای تیم ملی امید 10 جلسه تمرینی و 2 بازی تدارکاتی در نظر گرفته ایم که برای شروع کار برنامه نسبتا مناسبی خواهد بود ولی برای تیمی که قصد حضور در المپیک را دارد برنامه ریزی قوی‌تری نیاز است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار