شوخی جالب واران و بنزما با رونالدو

رافائل واران، مدافع جوان تيم ملي فرانسه، به شوخي اعلام کرد که او و کريم بنزما قصد داشتند بعد از پيروزي ماه گذشته خروس ها مقابل پرتغال، کريس رونالدو را دست بيندازند اما در نهايت اين کار را نکردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،گل های کریم بنزما و پل پوگبا، پیروزی ۲-۱ فرانسه مقابل پرتغال را رقم زد؛ دیداری که رونالدو در آن ۷۶ دقیقه بازی کرد.
واران اعلام کرد که بعد از بازگشت به اردوی رئال، او و بنزما ترجیح دادند این شکست را به روی ستاره تیم شان نیاورند اما تاکید کرد که اگر این پیروزی در یک دیدار رسمی رقم می خورد، مطمئنا رفتار دیگری در پیش می گرفتند.
او به فرانس فوتبال گفت:" من و کریم بعد از بازی با رونالدو مهربان بودیم. تصمیم گرفتیم روی زخمش، نمک نباشیم اما تنها به این دلیل گرفت که بازی دوستانه بود؛ نه به این خاطر که فکر کردیم نمی توانیم او را مسخره کنیم."
مدافع جوان فرانسوی همچنین رونالدو را مورد ستایش قرار داد و گفت:" انتقاد از رونالدو دشوار است. وقتی ساعت ۴ صبح از یک بازی خارج از خانه برمی گردیم، او یکی از بازیکنانی است که مستقیما به مرکز تمرینی می رود و داخل آب سرد می پرد تا سرعت ریکاوری اش را تسهیل کند. او یک الگوست.
منبع:ورزش
برچسب ها: شوخی ، جالب ، رونالدو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.