اظهار نظر‌ بزرگان فوتبال جهان در خصوص زیدان

بزرگان فوتبال جهان در خصوص افتخارآفرینی‌های زیدان نظرات خود را اعلام کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، زین‌الدین زیدان‌ اسطوره‌ی فوتبال فرانسه روز دوشنبه به تالار شاهیر فوتبال راه یافت.
 
 چند تن از بزرگان فوتبال جهان در خصوص این اسطوره نظرات خود را اعلام  کردند .
 
پله: زیدان استاد فوتبال است

زلاتان ابراهیموویچ:‌ او از یک سیاره ی دیگری آمده است وقتی زیدان پا به  میدان می گذاشت، ده  هم تیمی دیگر  او جان تازه‌ای می‌گرفتند.
 
مارچلو‌ لپپی:‌ این اسطوره بهترین‌ بازیکن بیست سال اخیر تاریخ فوتبال جهان است هیچ کدام از مربیانش احتیاج نداشتند  تا وظایف وی را به او گوشزد کنند او خودش می‌دانست که در زمین چه عملکردی داشته باشد.
 
میشل‌ پلاتینی: زیدان سلطان کنترل بازی و پاس‌های طلایی بود فکر می‌کنم زمانیکه‌ او توپ را در اختیار می‌گرفت کمتر بازیکنی می‌توانست با او هماهنگ شود.
 
 کوین کی گان: زمانیکه به زیدان نگاه می‌کنم متوجه می‌شوم تا به حال بازیکنی به خاص او ندیده‌ام.
 
دیگو مارادونا: دی استفانو‌ هم بازیکنان بزرگی بود اما وجه تمایز زیدان با بقیه‌ی اساطیر جهان توانایی وی در کنترل بازی بود او همیشه برای خود فضا سازی می‌کرد.
 
ادگار داویدس:
زیدان بازیکن بسیار سریعی بود در یک لحظه تصمیم می‌گرفت و لحظه‌ی بعد عمل می‌کرد حتی اگر فضای خوبی در اختیار نداشت می‌توانست برای خود بهترین موقعیت‌ها را خلق کند تکنیک‌های او فوق العاده بود مهم نبود که در کجای زمین توپ را در اختیار بگیرد همیشه بهترین استفاده‌ها را می‌کرد.
 
 آلفرد دی استفانو:
اسطوره‌ی فرانسوی زمین را تحت تصرف خود در می‌آورد حضور زیدان باعث می‌شد مردم به استادیوم‌ها بیایند در واقع دیدن بازی‌های او از نزدیک ارزش زیادی داشت زیدان بهترین بازیکن است که تا به حال دیده ام.
مارکو ماتراتزی: من همیشه این بازیکن را تحسین می‌کردم در واقع یکی از تی‌شرت‌های او را در کمد لباس‌ نگه داشته‌ام پس از بازی یوونتوس و پروجا‌ لباسم‌ را با زیدان تعویض کردم.
 
 ژاک شیراک: رئیس جمهور سابق فرانسه زیدان یکی از باهوش‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال بود او همیشه با قلبش بازی می‌کرد و تعهد زیادی به تیم داشت به همین دلیل است که تمام مردم فرانسه او را دوست دارند.
 
 فلورنتینوپرز: ارزش زیدان زمانیکه بازی می‌کرد 73 میلیون یورو بود به نظر من این مبلغ برای چنین بازیکنی بسیار کم بود گل زیدان که باعث نهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا شد،‌بسیار هنرمندانه و زیرکانه به ثمر رسید او برای باشگاه رئال  و هوادارانش ‌ یک قهرمان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار