شجاعی: تیم ملی جوانان در مرحله فینال بازی‌های سختی را پیش رو دارد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان درباره عملکرد تیم ملی فوتبال جوانان گفت: این تیم نتیجه ماه‌ها تلاش خود را گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فریده شجاعی، رئیس کمیته بانوان درباره عملکرد تیم ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی سریلانکا گفت: این تیم نتیجه ماه‌ها تلاش خود را گرفت. 

ملی‌پوشان جوان پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه توانستند مقابل فلسطین و سریلانکا به پیروزی برسند.

رئیس کمیته بانوان در ادامه گفت: پس از حضور کادر فنی در تهران باید برنامه‌های این تیم را بررسی کرده و برای حضور در مرحله نهایی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم تا در رقابت با حریفان قدر خود عملکرد خوبی را به ثبت برسانند. از گروه‌های دیگر استرالیا، ازبکستان و تایلند صعود کرده و ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی و چین نیز در مرحله نهایی حضور دارند.
وی گفت: تیم ملی جوانان و نوجوانان بانوان برای اولین بار به مرحله فینال صعود کرده اند و کار سختی را پیش رو دارند.

امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت‌های مسئولین فدراسیون این دو تیم در آینده بتوانند نتایج قابل قبولی را کسب کنند. هم اینکه تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان جزء هشت تیم برتر آسیا قرار گرفته اند نشان از رشد فوتبال بانوان دارد. ضمن اینکه ما طبق سند راهبردی کمیته بانوان به اهداف خود رسیده‌ایم. باز هم می‌گویم از اکنون باید تدارکات هر دو تیم به گونه‌ای باشد که در رقابت با رقبای سر سخت خود نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار