نانی به یونایتد باز نمی‌گردد

نانی بازیکن قرضی اسپورتینگ لیبون قصد ندارد به یونایتد باز گردد و تیم فعلی خود را برای ادامه کار ترجیح می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت،‌ هرچند لوئیس فن خال سرمربی هلندی یونایتد امیدوار است نانی بازیکن قرضی خود را در ژانویه از اسپورتینگ لیبون به اولد‌ترافورد باز گرداند اما این هافبک پرتغالی علاقه‌ای به بازگشت ندارد.

بر اساس این گزارش، نانی در مورد احتمال بازگشت خود به اولد‌ترافورد گفت: من از یونایتد به اسپورتینگ منتقل شدم تا مشکلات دیگر بازیکنان در تیم بر‌طرف شود، شرطی برای بازگشت وجود نداشت، البته همیشه این مطلب که احساس کنید بازیکن تاثیر گذاری هستید لذت بخش است، اینکه مورد حمایت هواداران باشید هم اتفاق خوبی است در ادامه افزود: اگر آنان خواهان بازگشت من هستند به این معنی است که کارم را خوب انجام داده‌ام و حالا می‌توانم به کمک تیم بیایم.

این فوتبال است زمانی مورد انتقاد قرار می‌گیرد و در برهه زمانی دیگر مورد تجلیل شاید اگر به انتخاب من بود ترجیح می‌دادم در اسپورتینگ باقی بمانم اما قصد تخلف از قوانین را ندارم.

** رافائل خیال من خال را آسوده کرد

همزمان با تلاش لوئیس من خال برای بازگرداندن نانی به ترکیب تیم،‌ رافائل مدافع 24 ساله این تیم هم خبر از بهبودی مصدومیت داده و احتمالا به بازی بعدی مقابل آرسنال می‌رسد، مصدومیت رافائل از ناحیه ماهیچه پا موجب شد وی هر 2 دیدار گذشته یونایتد مقابل منچستر وکریستال پالاس را از دست بدهد. 

در زمان غیبت رافائل، سرمربی یونایتد از آنتو‌نیو والنسیا و کریس اسمالینگ برای پرکردن جای خالی او استفاده می‌کرد بازی بعدی یونایتد  پس از تعطیلات بازیهای ملی مقابل آرسنال خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نانی ، اسپورتینگ ، رافائل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار