ملی‌پوش وزن 90+ کیلوگرم کوراش:

قول کسب مدال رقابت‌های تایلند را می‌دهم

کوراش کار سنگین وزن کشورمان گفت: در بازی‌های آسیایی ساحلی تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا بدون مدال نباشم.

حمید قلی‌حسنقه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در بازی‌های آسیایی ساحلی وزن 100 کیلوگرم را حذف کردند و این شرایط را به مراتب برای سنگین‌وزن‌ها سخت‌تر کرد، اما حریفان اصلی‌ام را به خوبی می‌شناسم و قول می‌دهم با مدال بازگردم.
 
وی تصریح کرد: من مسابقات کوراش آسیایی داخل سالن که در ایلام برگزار شد، سوم شدم، در مسابقات جهانی ازبکستان هم شرکت کرده‌ام و اگر بدشانسی نمی‌آوردم حذف نمی‌شدم، در رقابت‌های قهرمانی جهان ترکیه به مقام پنجم رسیدم.
 
حسنقه اضافه کرد: در بازی‌های آسیایی ساحلی تایلند، حریفان اصلی من از تاجیکستان و ازبکستان هستند که ورزشکار تاجیک را قبلاً برده‌ام، اما مقابل ازبکستان باخته بودم.
 
ملی‌پوش کوراش کشورمان در مقایسه کوراش با رشته‌ی ورزشی جودو گفت: من جودو را از سال 82 آغاز کردم اما کوراش را از سال 85 زیرنظر خسرو دلیر، بعد هم که زیرنظر رضا مهنانی این رشته را ادامه دادم. کوراش به مراتب از جودو آسان‌تر است، اما شباهت‌هایی به هم دارند.
 
وی در خصوص وضعیت تمریناتش در اردوی تیم ملی بیان کرد:‌ دو مرحله اردوی باکیفیت را پشت سر گذاشته‌ایم و برایم حریف تمرینی آوردند و مشکلی از نظر حریف نداشتم. امیدوارم بتوانم با دست پر به کشورم بازگردم.

انتهای پیام/

برچسب ها: حسنقه ، کوراش ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار